دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل:

باند بزرگ و حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر در اردبیل متلاشی شد

اردبیل (پانا) - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: با تلاش ماموران نیروی نظامی و انتظامی باند بزرگ و حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر در اردبیل متلاشی شد.

کد مطلب: ۸۴۱۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
باند بزرگ و حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر در اردبیل متلاشی شد

ناصر عتباتی در جمع خبرنگاران واصحاب رسانه در اردبیل اظهار داشت: با تلاش ماموران نیروی نظامی و انتظامی باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در اردبیل متلاشی شد که طی این عملیات اعضای باند پنج نفره که دو نفر از آنان جزو اتباع جمهوری آذربایجان بودند شناسایی و دستگیر شدند .

وی با اشاره به این که این سوداگران مرگ سعی بر این داشتند که با جاساز کردن نزدیک به یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین در کفش‌های خود مواد مخدر را از طریق مرز به جمهوری آذربایجان و گرجستان قاچاق کنند که در منزل یکی از شهرک‌های اردبیل دستگیر شدند .

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به این که سر دسته این باند تحت تعقیب اینترپل بوده است گفت: با عملیات و تلاش‌های انجام یافته ادر طول چهار ماه گذشته خوشبختانه توانستیم این باند را قبل از این که به هدف شوم خود دست یابند شناسایی، دستگیر و متلاشی کنیم .

وی ضمن اشاره به این موضوع که سردسته این باند یک فرد کاملا حرفه‌ای بوده است اظهار کرد : سردسته این باند از نیاز مالی قشر جوانان بومی سوءاستفاده کرده و برای انجام عملیات قاچاق مواد مخدر از این دسته از افراد استفاده می‌کرده است .

عتباتی از برخورد قاطع و بدون اغماض با سوادگران مرگ گفت: از هیچ تخلفی در ارتباط با در خطر انداختن سلامتی جان مردم چشم پوشی نخواهد شد و هر کس که قصد بر این داشته باشد که فرهنگ غلطی را در جامعه ترویج داده و در افزایش آسیب‌های اجتماعی نقش داشته باشد برخورد قانونی خواهیم داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار