روایت حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را بنویسید، جایزه بگیرید

تهران (پانا) - نخستین دوره مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۷۰۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
 روایت حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را بنویسید، جایزه بگیرید

به گزارش ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نخستین دوره مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود. 

بر اساس فراخوان این مسابقه، محور موضوعی اثر ارسالی، مرتبط با ادوار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است و آثاری در این مسابقه داوری می‌شوند که  در قالب «روایت داستانی» نوشته شده باشند. روایت‌های  ارسالی به این مسابقه باید  بین  ۲ تا ۵ هزار واژه باشد. از صاحبان آثار برگزیده در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تقدیر می‌شود. 

شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند روایت‌های خود را تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از طریق سامانه revayat.ketab.ir ارسال کنند. 

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۹۱۰۰۶۳۶۳-۰۲۱ داخلی ۸۱۰ تماس بگیرند یا سوال‌های خود را به شماره ۰۹۳۸۹۲۷۹۰۰۷ در شبکه اجتماعی بله و ایتا ارسال کنند. 

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار