مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان: مسابقه بزرگ هفت خان برگزار می شود

دانش آموزان اطلاعات تکمیلی را از مدارس دریافت کنند

زاهدان(پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان از برگزاری مسابقه بزرگ هفت خان ویژه دانش آموزان عضو این سازمان با جوایز ارزنده همزمان با سالروز مبعث حضرت رسول اکرم(ص) خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۲۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان: مسابقه بزرگ هفت خان برگزار می شود

داود صیاد اظهار کرد: سازمان دانش آموزی در راستای ایجاد فضای پر نشاط در بین دانش آموزان مسابقه بزرگ هفت خان را برگزار می کند.

وی افزود: بهره گیری از فن آوری های روز به ویژه تلفن های هوشمند، یکی از مهم ترین مهارت هایی است که اشاعه ی نحوه صحیح استفاده از آن بر عهده ی نهادهای تربیتی است.

مدیر سازمان دانش آموزان استان گفت: این مسابقه که با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان دانش آموزی و شرکت سرمایه گذاری اقتصاد و رفاه فرهنگیان برگزار می شود اطلاعات عمومی و تخصصی اعضای پیشتازان را در 8 گروه اصلی در بستر نرم افزاری که در تلفن همراه نصب می شود مورد ارزیابی قرار می دهد.

صیاد خاطر نشان کرد: موضوعاتی مانند تاریخ و جغرافیا، انقلاب اسلامی، سواد رسانه ای، زبان انگلیسی، ادبیات فارسی، هوش، معارف اسلامی و اطلاعات تخصصی تشکیلات پیشتازان از محورهای این مسابقه است.

وی بیان کرد: دانش آموزان علاقمند به شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به سایت haftkhaan.ir نرم افزار مسابقه را دانلود و از تاریخ 25 تا 31 فروردین با درج شماره ملی به عنوان نام کاربری و شماره دانش آموزی به عنوان رمز عبور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان گفت: پس از انجام فرآیند مسابقه در بستر نرم افزار تلفن همراه و تعیین رتبه های برتر، مسابقه حضوری در مشهد مقدس برگزار می شود.

صیاد ضمن تقدیر از شبکه جامع الکترونیکی خدمات آموزشی و پرورشی در ارتقاء بینش دینی، علمی و اخلاقی، فناوری و تشکیلاتی دانش آموزان، بهره گیری از سیستم های ارتباطی نوین به ویژه تلفن های هوشمند در فعالیت های تربیتی را یکی از ضرورت های روز جامعه دانست.

وی تأکید کرد، سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان برنامه های مختلفی را در خصوص بهره گیری از ظرفیت های بی شمار سیستم های ارتباطی نوین (تلفن های همراه هوشمند) در حوزه ی تربیتی را در دستور کار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار