مدیریت اداره آموزش و پرورش پاکدشت گفت:

تراکم دانش آموزان در مدارس پاکدشت زیاد است

پاکدشت( پانا)- مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت ضمن اشاره به کم‌بودن فضای آموزشی و تراکم دانش‌آموزی در این شهرستان گفت: امیدواریم با یاری خیرین مدرسه‌ساز بتوانیم فضای آموزشی تربیتی را افزایش دهیم تا شاهد رشد و ترقی در میان دانش‌آموزان باشیم.

کد مطلب: ۸۱۲۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
تراکم دانش آموزان در مدارس پاکدشت زیاد است

به گزارش پانا شهرستان های تهران، محمد سلسپور مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در مراسم کلنگ‌زنی فضای آموزشی و تربیتی شهید محسن قرایی در روستای علی‌آباد بخش شریف آباد شهرستان پاکدشت اظهار کرد: امروز بنده به نمایندگی از 4 هزار فرهنگی شاغل و 7 هزار دانش‌آموز در خصوص کمبود فضای آموزشی در این شهرستان در حضور مسؤولان شهرستانی و خیرین گرانقدر بیان می‌کنم به همت بنیاد برکت که یادگار حضرت امام خمینی (ره) است کلنگ ساخت این فضای آموزشی را به زمین می زنیم؛ مصوبه ساخت این فضای آموزشی تربیتی در سال گذشته انجام و بودجه آن تعیین و تهیه شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به تراکم دانش‌آموزی و رشد سریع جمعیت در این شهرستان فقط در شهر پاکدشت 6 مدرسه ابتدایی تا مهر‌ ماه سال جاری باید به تعداد مدارس افزوده شود تا بتوانیم پاسخگوی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی باشیم.
مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت افزود: مدرسه ابتدایی فعلی در روستای علی‌آباد با تراکم دانش‌آموزی روستای بالای 40 نفر در حال فعالیت است که مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: زمین این پروژه در سال گذشته توسط رئیس شورای اسلامی روستای علی‌آباد اهدا شده تا در آن مدرسه رشد آموزشی و کاهش تراکم‌جمعیت دانش‌آموز در دیگر مدرسه روستا را شاهد باشیم.

سلسپور با اشاره به روند ساخت مدرسه در شهرستان پاکدشت خاطرنشان کرد: بر اساس قول داده‌شده توسط اداره نوسازی کار ساخت از یک ماه آینده آغاز و تا ابتدای سال تحصیلی جاری یعنی ابتدای مهرماه آماده تحویل می‌شود امید است با این حرکت‌های فرهنگی همه شاهد ارتقای سطح کیفی آموزش در این شهرستان باشیم.
وی با اشاره به ثواب ساخت مدرسه گفت: مدرسه بهترین راه رسیدن به خداست و وقفی گران‌بهاتر از مدرسه یافت نمی شود؛ دانش‌آموزان از مدرسه می توانند راه مسجد را پیدا کنند و در مسیر هدایت گام بردارند.
مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در پایان افزود: امیدواریم به مدد خیرین مدرسه ساز بتوانیم روزهای شکوفایی علم و دانش را در این شهرستان همه با هم شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار