استاندار کردستان: موظف به ایجاد فضای مطلوب شهری در سنندج هستیم

سنندج (پانا) - استاندار کردستان ایجاد فضای مطلوب شهری در سنندج به عنوان مرکز استان را وظیفه همه مسئولان و بر تسریع بیشتر در اجرای پروژه تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۱۲۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کردستان: موظف به ایجاد فضای مطلوب شهری در سنندج هستیم

بهمن مرادنیا استاندار کردستان در بازدید از پروژه های در دست اجرا در مناطق مختلف شهر سنندج با بیان اینکه سنندج باید از لحاظ مبلمان شهری، فضای سبز و مناطق تفریحی و وضعیت ترافیک در وضعیت بهتری باشد گفت: تصمیمات مناسبی در همه بخش‌های مدیریت شهری اتخاذ شده است که با اجرایی شدن آن تصمیمات سنندج از وضعیت بهتری برخوردار خواهد شد.

وی بازدید از پروژه‌های شهری به اتفاق معاونین، شهردار و دیگر تصمیم گیران امور شهری را نشان از اهتمام جدی به ایجاد فضای مطلوبتر شهری در سنندج ارزیابی کرد و افزود: سنندج بعنوان مرکز استان باید از لحاظ فضای سبز، اماکن تفریحی و گردشگری ومسایل ترافیکی باید متحول شود.

مرادنیا اظهار داشت: مجموعه تصمیمات گرفته شده باید با تلاش و کار شبانه روزی مدیران اجرایی و به اتمام برسد که این مهم حتما نقش موثری در افزایش رضایت مندی شهروندان خواهد داشت.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود ورودی های شهر سنندج را در همه محورها دارای مشکل و نیازمند ساماندهی جدی عنوان کرد و گفت: ورودی همدان به سنندج و سنندج به سقز از جمله موارد مهمی است که باید در زمان مناسب اجرا و به اتمام برسد.

مرادنیا همچنین از دیگر موارد مهم و خواسته مردم در پروژه های شهری را ساماندهی جاده حسن آباد ذکر کرد و گفت: در این رابطه مسکن و شهرسازی و شهرداری سنندج موظف شده‌اند در این رابطه تصمیم گیری کنند و ما نیز بعنوان دولت در خصوص تامین اعتبار برای اجرای آن مساعدت خواهیم کرد.

استاندار کردستان همچنین گفت: در بازدیدهای به عمل آمده از وضعیت عمومی شهر سنندج بر اتمام پروژه بلوار کردستان که نقش بسزایی در کاهش ترافیک دارد تاکید ویژه دارم.

استاندار کردستان از کمربندی آبیدر، جاده حسن آباد، بلوار کردستان، پارک جنگلی توس نوذر، تقاطع قرآن، شهرک بهاران و برخی دیگر از نواحی دارای مشکل بازدید و در جریان مجموعه مشکلات ومعضلات شهری سنندج قرار گرفت و تصمیمات مهمی نیز در این رابطه اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار