مرگ 29 نفر در تصادفات نوروزی مازندران طی ۱۸ روز

مازندران (پانا) - مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: «آمار کشته‌شدگان ناشی از تصادفات نوروزی از 25 اسفند 96 تا 13 فروردین سال جاری 29 نفر است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش داشته است.»

کد مطلب: ۸۱۰۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
مرگ 29 نفر در تصادفات نوروزی مازندران طی ۱۸ روز

علی عباسی با بیان اینکه از این تعداد 18 مورد مرد و ما بقی زن هستند، گفت: به تفکیک محل سکونت از این تعداد 19 مورد غیر بومی و مابقی بومی هستند.

او با اشاره به شهرستان‌هایی که بیشترین تعداد فوتی در آنها به ثبت رسیده است، گفت: شهرستان بابل با شش، قائمشهر با آهار، آمل و تنکابن هر کدام با سه مورد فوتی به ترتیب بیشترین تلفات را در ایام نوروز به خود اختصاص دادند.

عباسی سرنشین خودروها را بیشترین افرادی معرفی کرد که در حوادث رانندگی نوروز امسال جان خود را از دست داده‌اند و تصریح کرد: 10 نفر سرنشین، ۹ نفر عابر و هشت نفر راننده و دو نفر هم موتور سوار بوده‌اند.

او افزود: آمار جمع‌آوری شده از کشته‌های تصادفات نوروزی مریوط به محدوده زمانی 25 اسفند 96 تا 13 فروردین 97 است و امکان تغییر در آن وجود دارد.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران تاکید کرد: آمار ذکر شده از تلفات، آمار اولیه این استان است که به صورت فوری از 15 مرکز این اداره کل جمع‌آوری شده است و به جهت امکان اضافه شدن تلفات از بین مصدومان حوادث رانندگی نوروزی که در بیمارستان‌ها بستری هستند آمار قطعی در هفته دوم اردیبهشت اعلام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار