معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی کشور در برنامه سپاس معلم دبستان دخترانه شهید باهنر بوشهر شرکت کرد / فیلم

بوشهر( پانا ) _ معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی کشور در آئین صبح گاهی دبستان دخترانه شهید باهنر بوشهر شرکت و در برنامه سپاس معلم از معلمان این دبستان به مناسبت هفته معلم تجلیل کرد .

کد مطلب: ۱۴۷۱۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد

حمید رضا خان محمدی در دبستان شهید باهنر بوشهر اظهار کرد :  خلیج فارس متعلق به شما دانش‌آموزان است، باید قدر نعمت خلیج همیشه فارس را بدانید.

خان محمدی با اشاره به اینکه در روز معلم باید سپاسگزار معلمان خود باشیم، تاکید کرد: شما آینده‌سازان ایران ما هستید ما هم هرآنچه داریم از معلمان است. همه ی مسیر زندگی و تلاش‌هایمان از نگاه و بیان معلم است پس معلم خودتان را دوست بدارید . هر معلمی موفقیت دانش‌آموزانش را می‌خواهد.

خان محمدی گفت  : برای رسیدن به هر هدفی تلاش زیاد نیاز است و هیچ موفقیتی به‌راحتی به دست نمی‌آید، هرکسی با تلاشش می‌تواند به اهدافش برسد.

خان محمدی افزود: خلیج فارس، خلیج صلح و دوستی است، تمام سوخت منطقه از این خلیج بیرون می‌آید و این امر را مدیون شهدا هستیم، شهدا جانشان را فداکردند تا ما در امنیت و رفاه باشیم.

خان‌محمدی گفت : دانش‌آموزان می توانند  دِین خون شهدا را با خوب درس خواندن ادا کنند. ما مدیون شهدایی مثل شهید مهدوی هستیم، ایرانی‌ها همیشه از زمان رئیسعلی دلواری شجاع بوده‌اند.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی کشوردر برنامه سپاس  معلم از معلمان دبستان دخترانه شهید باهنر بوشهر به مناسبت هفته معلم تجلیل کرد .

 

 

 

 

حجم فایل ویدیویی : ۶۰.۲۷M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۷:۰۹ دانلود فایل
خبرنگار : عبدالحسین صادقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار