مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام :

مرگ و میر ناشی از تصادف های فوتی نوروز ایلام 50 درصد افزایش یافت

خبرگزاری پانا: مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: مرگ و میر ناشی از تصادف های فوتی نوروز 92 امسال این استان در مقایسه با سال گذشته 50 درصد افزایش یافت.

کد مطلب: ۶۹۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر ایلام، صادق طیبی افزود: این جمعیت در طرح امداد نوروزی امسال در مجموع به 47 سانحه رانندگی در محورهای ارتباطی این استان امدادرسانی کرده است.

وی افزود: امدادگران این جمعیت نوروز امسال به هشت فقره تصادف منجر به فوت و 39 تصادف جرحی در محورهای ارتباطی استان خدمات امدادی ارایه کرده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام تاکید کرد: این در حالی است که تعداد تصادف های فوتی امدادرسانی شده این جمعیت در نوروز پارسال هفت مورد و تصادفات جرحی 47 مورد بوده است.

طیبی با بیان اینکه مرگ و میر تصادف های جاده ای نوروز امسال 50 درصد نسبت به پارسال افزایش داشته اضافه کرد: در سوانح رانندگی این مدت 12 نفر در دم فوت کردند، در حالیکه این رقم در نوروز پارسال هشت نفر بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام تعداد مجروحان رانندگی نوروز امسال را 85 نفر عنوان کرد و گفت: این رقم در سال گذشته 99 نفر بوده است.

وی تعداد خودرو خسارت دیده در این مدت را 31 مورد عنوان کرد و گفت: این رقم نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 16 درصد کاهش داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار