کاهش 100 درصدی تصادفات فوتی با اجرای طرح نوروزی پلیس نیشابور

نیشابور ( پانا ) - فرمانده انتظامی نیشابوراز کاهش 100 درصدی تصادفات فوتی با اجرای طرح نوروزی علیرغم افزایش 53 درصدی حجم مسافرت های نوروزی در این شهرستان خبر داد .

کد مطلب: ۸۱۰۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
کاهش 100 درصدی تصادفات فوتی با اجرای طرح نوروزی پلیس نیشابور

حسین بیات مختاری ، عنوان کرد: امنیت و آرامش جامعه در گرو همکاری و مشارکت مردم با پلیس بوده و نیروی انتظامی برای به دست آوردن آرامش مردم از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد بود.
وی با اشاره به جایگاه تاریخی و فرهنگی ،وجود ییلاقات و تفرج گاه های بی شمار و انتخاب شهرستان نیشابور به عنوان قطب اول گردشگری شرق کشورافزود: در نوروز سال 1397 حجم مسافرت های نوروزی 53 درصد افزایش و میزان اقامت گردشگران و مسافران نوروزی 35 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته ایم.

بیات مختاری خاطر نشان کرد :با اجرای طرح های مختلف انتظامی ،ترافیکی در کنار اقدامات و فعالیت های فرهنگی و از همه مهم ترمشارکت و همکاری خوب شهروندان و مسافران بیش از 100 درصد تصادفات فوتی برون شهری کاهش و در حوزه انتظامی نیز 70 درصد افزایش کشفیات سرقت ها و جرائم نسبت به نوروزسال گذشته داشته ایم که این امر نشان از ارتقاءفرهنگ ترافیکی و تلاش کارکنان انتظامی دارد .

وی در ادامه با تقدیر از تلاش و همکاری کلیه ادرات و نهادها خصوصا سازمان های امدادی تاکید کرد :پلیس نیشابور با برپایی شش ایستگاه ثابت نوروزی ،افزایش گشت های ثابت محسوس و نامحسوس توانست امنیت قابل قبولی رادرسطح شهرستان رقم زند.


فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در پایان تصریح کرد : یکی دیگر از برنامه های پلیس شهرستان سرکشی نوروزی از 20 خانواده شهید بود که این امر نیز در راستای تجلیل از خانواده های معظم شهداو توجه به فرهنگ ایثار و شهادت بود که آثار معنوی و برکات زیادی برای همکاران و ماموریت های پلیس به ارمغان داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار