استاندار البرز:

مدیران دستگاه‌های کم کار، پایان سال از کاروان استانداری پیاده خواهند شد

کرج (پانا)- استاندار البرز با اشاره به فرصت کوتاه ادارات تا پایان سال جاری از معرفی مدیران دستگاه‌های کم کار خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۰۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیران دستگاه‌های کم کار، پایان سال از کاروان استانداری پیاده خواهند شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، محمدعلی نجفی عصر امروز در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر فعالیت های استانداری در راستای تکاپوی ادارات استان و بهبود شرایط اقتصادی و سیاسی، اظهار داشت: همانطور که مشاهده کردید در برخی جلسه ها یه اهتمام ویژه ای در دستگاه ها ایجاد شد که تلااش همگان در این راستا مثمر ثمر واقع شد.

وی همچنین تصرح کرد: دستگاه های پرکار در طول سال جاری معرفی شدند اما تعداد باقی مانده آنها نیز هم به صورت کتبی و هم شفاهی معرفی و مورد تقدیر واقع می‌شوند اما دستگاه های کم کار فرصتی کوتاه را تا پایان سال برای جبران امور خود در اختیار دارند.

نجفی همچنین تاکید کرد: دستگاه هایی که کم کاری های خود را در این فرصت جبران نکنند و یا امور آنها مورد قبول ما واقع نشود از کاروان ما پیاده خواهند شد.

وی ادامه داد: بخش خصوصی و سرمایه گذاران و کارآفرینان نقش بسیاری را در پیشرفت استان ایفا کردند.

استاندار البرز با بیان اینکه بخش های خبری با ایجاد فضایی مناسب برای کسب و کار در البرز، نقش بسزایی را تاکنون ایفا کرده اند، گفت: در فضای کسب و کار بهبود چشمگیری را هم در آینده خواهیم داشت.

وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: شرایطی که استان البرز در نرخ بیکاری سه ماهه پاییز به خود اختصاص داده بود، از 13.8 درصد به 10.5 درصد تغییر پیدا کرد و در انتهای پاییز در میان استان های بیکار کشور بودیم که اکنون جزء استان های پرکار هستیم و رتبه اشتغال از 11 به 21 افزایش پیدا کرد.

نجفی همچنین بیان داشت: اشتغالی که استان طی 6 ماه ایجاد کرد طبق تعهدی که برای استان ایجاد کرده بود شامل 33 هزار نفر بود که ما در همان روزهای نخستین ظرفیت بالای این اتفاق را برای همگان بیان کردیم و حداقل اشتغال، 45 هزار نفر درنظر گرفته شد.

وی ادامه داد: طبق آمار اعلام شده از سوی وزارت کار، هم اکنون از 45 هزار و 900 نفر گذر کردیم و امیدواریم که آمار 50 هزار نفری اشتغال را هم بگذرانیم.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه ما باید به اشتغال جوانان و فارغ التحصیلان بیکار بیشتر بپردازیم، گفت: تلاش می کنیم با برنامه های وسیع خود در حوزه های متعدد انگیزه برای اشتغال پایدار را ایجاد کنیم چراکه بیکاری فارغ التحصیلان از سایرین بیشتر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار