رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

۱۷ کنگره شهدا در سال گذشته در سراسر کشور برگزار شد

تهران(پانا)- معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۱۷ کنگره شهدا در سال گذشته در سراسر کشور برگزار شد که در ایام برگزاری این کنگره‌ها دیدار با خانواده شهدا یکی از برنامه‌های اصلی است.

کد مطلب: ۱۴۷۲۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
۱۷ کنگره شهدا در سال گذشته در سراسر کشور برگزار شد

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: حسب وظیفه‌ای که برای حضور میدانی و دیدار بی واسطه با جامعه معزز ایثارگری داریم در دو سال و نیم گذشته این ششمین سفر به مازندران در قالب سفر استانی و همینطور حضور در یادواره‌های شهدا است.

 معاون رئیس جمهور افزود: هدف از این دیدارها اولا ارتباط نزدیک با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و همینطور نظرخواهی از آنان در خصوص میزان رضایتمندی از عملکرد مدیران استانی است.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان‌کرد: کاهش ۴۰درصدی مراجعات به بنیاد شهید با ارتقا خدمات، هوشمندسازی خدمات و انجام حدود یک میلیون دیدار در راستای اجرای طرح سپاس طی دو سال و نیم گذشته از دستاوردهای بنیاد شهید است.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: ۱۷ کنگره شهدا در سال گذشته در سراسر کشور برگزار شد که در ایام برگزاری این کنگره‌ها دیدار با خانواده شهدا یکی از برنامه‌های اصلی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار