هزینه ترحیم یک مادر، صرف خرید۵ دستگاه اکسیژن ساز برای جانبازان شیمیائی شد

نیشابور (پانا) - یک خانواده جانباز هزینه هفت و چهلم مادرشان را صرف خرید ۵ دستگاه اکسیژن ساز به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان کرده و به بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیشابور جهت استفاده جامعه ایثارگران اهدا کردند.

کد مطلب: ۱۳۷۲۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
هزینه ترحیم یک مادر، صرف خرید۵ دستگاه اکسیژن ساز برای جانبازان شیمیائی شد

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیشابور اظهار کرد: در پی درگذشت مادر و همسر جانبازان موسی و عزیز تاجیک هزینه مراسم هفتم و چهلم این مادر صرف خرید ۵ دستگاه اکسیژن ساز، هرکدام به مبلغ ٢٠ میلیون تومان شد و به جامعه ایثارگری نیشابور اهدا کردند.

مهدی دشتی گفت: موسی تاجیک از جانبازان والامقام ٣٠ درصد نیشابور است که این کار خیر را وقف آرامش روح مادر مرحومه اش حاجیه خانم زینب حسینی کرد.

وی ضمن تقدیر از این حرکت ازرنده و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، خاطر نشان کرد: مسئولان و آحاد جامعه مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان هستند و هیچ‌گاه فداکاری‌های آنها را فراموش نخواهند کرد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیشابور تصریح کرد: این قشر معظم جامعه نیازمند ملزومات پزشکی مانند دستگاه اکسیژن‌ساز، کپسول اکسیژن، تخت، تشک مواج و داروهای خاص هستند و با تقویت همکاری‌های بنیاد و جمعیت خیرین سلامت می‌توان گام‌های جدی‌تری در رفع مشکلات جامعه ایثارگران که افضل ترین بندگان صالح خداوند هستند، برداشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار