رشد نرخ بیکاری استان، ماحصل عملکرد مدیران است

استاندار کرمانشاه گفت: در رشد نرخ بیکاری استان، همه مدیران مقصرند و این ماحصل عملکرد مدیران است.

کد مطلب: ۸۰۲۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
رشد نرخ بیکاری استان، ماحصل عملکرد مدیران است

به گزارش خبرنگار پانا کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: با توجه به مشکلات استان در خصوص نرخ بالای بیکاری، اگر بانکی واحدی را تملک می کند باید به صورت مشروط آن طرح را تا سه ماه راه اندازی کند در غیر اینصورت هیچ بانکی حق تملک هیچ واحدی را ندارد.

وی اظهار داشت: بانک ها موظف هستند که از هلدینگ های خود در تهران بخواهند که در استان کرمانشاه سرمایه گذاری کنند و برای سال 1397 قصد داریم که دیگر در خصوص بیکاری استان با کسی مماشات نکنیم و اگر مدیر بانک یا سازمانی در این زمینه اقدامی نکند به دنبال تغییر چنین مدیری خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مشکل بیکاری با حرف و صحبت درست نمی شود و باید تلاش کنیم که موانع و بروکراسی پیچیده برسر راه سرمایه گذاری را برداریم،خاطرنشان ساخت: باتوجه به وضعیت ویژه و بحران بیکاری در استان، از دستگاه ها و بانک ها توقع داریم نهایت انعطاف را برای ایجاد اشتغال و رفع موانع تولید داشته باشند.

مقام ارشد استان گفت: پاسخ های مردم استان به سوالات مرکز آمار ایران درخصوص بیکاری واقعی است و واقعا عمیق ترین نگرانی استان ما همین موضوع است.

بازوند با بیان اینکه همه مدیران باید در مقابل مردم پاسخگو باشند، تصریح کرد: در رشد نرخ بیکاری استان، همه مدیران مقصرند و این ماحصل عملکرد مدیران است لذا باید شرایط را به گونه ای تسهیل کنیم که واحد‌های راکد احیا شوند تا بخشی از مشکل حل شود.

وی ادامه داد:مردم از ما توقع دارند و به هر شکلی که شده باید سال آینده نرخ بیکاری را کاهش دهیم زیرا وضعیت نرخ بیکاری در استان یک فاجعه تاسف برانگیز است.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: این میزهایی که ما به عنوان مدیر پشت آن نشسته ایم، اگر منفعت آن به زندگی مردم نرسد هیچ ارزشی ندارد. با بالا رفتن نرخ بیکاری، در واقع مسوولین به مردم ضرر می‌رسانند.

بازوند اظهار داشت:در حضورهایی که میان مردم استان به مناسبت‌های مختلف مثل نمازهای جمعه دارم، تنها خواسته مردم از ما ایجاد اشتغال به ویژه برای جوانان است. هرچه آمار بیکاری بالاتر می‌رود جذب سرمایه گذار سخت تر میشود.

وی گفت: میثاق نامه ای که با مدیران استان برای ایجاد اشتغال امضا کرده ایم در پایان سال ارزیابی و نتیجه آن را به اطلاع مردم می‌رسانیم. مدیرانی که به تعهد خود عمل نکنند جایی در مناسبات اداری استان ندارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار