شهردار اردبیل:

طرح جامع شهری اردبیل برای جلوگیری از حاشیه نشینی تدوین می‌شود

اردبیل (پانا) - شهردار اردبیل گفت: طرح تفصیلی و جامع شهری اردبیل برای جلوگیری از حاشیه‌نشینی در حال تدوین است.

کد مطلب: ۷۰۲۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد

حمید لطف‌اللهیان در جلسه کارگروه کمیته پیشگیری از تخلفات شهری اردبیل که در محل دادگستری استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: طرح تفصیلی و جامع شهری اردبیل برای جلوگیری از حاشیه‌نشینی در حال تدوین است و در این زمینه نیازمند طرح‌های پاسخگو و مطالعه شده هستیم .

وی افزود: شهرداری نمی‌تواند به صورت سخت‌افزاری با برخی تخلفات شهری برخورد کند و ما معتقدیم با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری کرد .

شهردار اردبیل تصریح کرد: در زمینه جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز هر ارگانی وظیفه خاصی دارد و لازم است تمامی دستگاه‌ها در این زمینه به وظایف خود عمل کنند .

وی ادامه داد: اگر همه دستگاه‌ها برای یک هدف‌گذاری خاصی تلاش کنند مطمئنا این مسأله به نتیجه مطلوب خواهد رسید .

لطف‌اللهیان در خصوص ساماندهی دستفروشان بیان کرد: شهرداری وظیفه دارد با تمامی مصداق‌های سد معبر در سطح شهر برخورد قانونی انجام دهد .

وی اضافه کرد: شهرداری نمی‌تواند از مسؤولیت قانونی خود شانه خالی کند و ما اهتمام داریم این مسائل را با برنامه‌ریزی حل کنیم .

شهردار اردبیل با اشاره به اضافه شدن هزار دستگاه نیسان وانت برای فروش میوه در سطح شهر تشریح کرد: شهرداری می‌تواند محکم و قانونی با این مسأله برخورد کند اما تبعات این مسأله می‌تواند آسیب‌های عمده‌ای به وجود آورد .

لطف‌اللهیان گفت: ساماندهی دست‌فروشان شناسایی شده، در ایام پایانی سال و پس از آن ادامه خواهد داشت، اما با دست‌فروشانی که از سایر شهرها برای دست‌فروشی به اردبیل مراجعه می‌کنند برخوردهای لازم انجام خواهد گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار