مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری سنندج به پانا خبر داد:

اعزام 15دستگاه اتوبوس از سنندج جهت جابجایی زائران اربعین به مرز خسروی

مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری سنندج گفت : با هدف خدمات رسانی و جابجایی زائران اربعین این سازمان نسبت به اعزام 15 دستگاه اتوبوس به مرز خسروی اقدام کرد.

کد مطلب: ۶۸۰۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد

شکور صلواتی مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری سنندج در گفت و گو با خبرنگار پانا کردستان اظهار داشت ؛ اتحادیه اتوبوس رانی کشور بعنوان متولی اصلی بحث حمل و نقل و جابجایی زائران اربعین با برگزاری جلسات مختلف تمهیدات لازم را جهت خدمات رسانی شایسته به زائران صورت داده است.
شکور صلواتی بیان کرد : این سازمان درآستانه فرا رسیدن مراسم اربعین با برگزاری جلسات هماهنگی و براساس مصوبات استانداری و اتحادیه اتوبوس رانی شهری کشور اقدامات لازم جهت مشارکت در بحث جابجایی زائران صورت داد.
وی از اعزام 15 دستکاه اتوبوس جهت جابجایی زائران اربعین خبر داد و گفت : این 15 دستگاه اتوبوس از امروز به مرز خسروی اعزام شدند.
صلواتی بیان کرد : بخشی از این اتوبوسها درمالکیت سازمان اتوبوس رانی است و برخی هم از این اتوبوسهای در مالکیت بخش خصوصی است .
وی گفت : این اتوبوس ها تا 26 آبان ماه سالجاری در مسیر 17 کیلو متری قصر شیرین به مرز خسروی اقدام به جابجایی زائران اربعین خواهند نمود.
صلواتی افزود : یک دستگاه خودرو سواری شامل اکیپ بازرسی و تعمیرگاهی هم همراه این 15 دستگاه اتوبوس به مرز خسروی اعزام شد.
مدیر عامل سازمان اتوبوسی رانی شهرداری سنندج گفت : امیدواریم با خدمات رسانی بموقع به زائران نقشی در برگزاری مراسم اربعین امسال داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار