مراسم اعزام پنجاه دستگاه اتوبوس به مرزخسروی از شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - مراسم اعزام اتوبوسهای جابجایی زائران اربعین حسینی از شرکت حمل و نقل خلیج فارس به مناطق مرزی کشور با حضور فرماندار اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۰۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مراسم اعزام پنجاه دستگاه اتوبوس به مرزخسروی از شهرستان اسلامشهر

در این مراسم مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهردر سخنانی با بیان اینکه خدمت به زائران اربعین حسینی افتخار بزرگی است که نصیب شما رانندگان پرتلاش و زحمتکش شده اظهار داشت: باید نهایت دقت را در جهت رعایت قوانین و مقررات ترافیکی داشته باشید تا خدای نکرده حادثه ای برای مسافران و زائران اربعین حسینی رخ ندهد.

او در ادامه بر ضرورت پشتیبانی فنی اتوبوسهای اعزامی به مناطق مرزی تاکید کردو گفت: این اتوبوس‌ها در مسیر مرز خسروی تا شهر نجف فعالیت خواهند کرد و امیدواریم خدماتی که ارائه می شود مورد رضایت خداوند متعال و امام حسین(ع) قرار گیرد.

ستاد مردمی اعزام اتوبوس‌های اربعین حسینی، به منظور هماهنگی و همکاری با ستاد مرکزی اربعین و اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور تشکیل شده، که در این راستا شرکتهای سیر سبز فرادیس و حمل و نقل بین المللی خلیج فارس اقدام به جذب و اعزام اتوبوسهای مورد نظر زائرین کرده است.

با توجه به به حضور میلیونی زائرین ایرانی در مراسم اربعین حسینی با هماهنگی به عمل آمده با ستاد مرکزی اربعین مقرر گردیده، این مرکز بالغ بر یک هزار دستگاه اتوبوس را جذب و اعزام نمایند که در مرحله نخست صبح امروز پنجاه دستگاه اتوبوس به مرز خسروی اعزام شدند و تا پایان هفته دویست دستگاه اتوبوس دیگر نیز اعزام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار