اشعار فاطمه راکعی به یاد قیصر امین‌پور در راه انتشار

خبرگزاری پانا: فاطمه راکعی از انتشار تازه‌ترین اشعار عرفانی و انسانی خود تا چند ماه آینده خبر داد؛ برخی از اشعار این مجموعه درباره اساتید شعر فارسی از جمله قیصر امین‌پور است.

کد مطلب: ۶۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد

فاطمه راکعی- شاعر و مدیر‌عامل انجمن شاعران ایران - درباره تازه‌ترین سروده‌های خود به خبرنگار فرهنگی پانا گفت: یک مجموعه از اشعارم که در قالب‌های قالب‌های سپید، نیمایی و غزل و مثنوی سروده شده‌اند را برای چاپ و نشر گردآوری کرده‌ام که از سوی موسسه انتشاراتی اطلاعات یا نشر واژه‌آرا با نام «با لحظه‌ها زیستن» منتشر خواهد شد.
راکعی افزود:‌ «با لحظه‌ها زیستن» نیز تازه‌ترین شعرهای من در درونمایه‌های عرفانی و انسانی را در خود جای داده که شامل بیش از ۷۰ قطعه شعر است. همچنین شعر‌هایی با یاد قیصر امین‌پور و دیگر اساتید شعر فارسی نیز در آن به چشم ‌می‌خورد.
وی ادامه داد: «آوا و معنا در شعر نیما» از سوی انتشارات مروارید نیز در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد؛‌ این اثر رساله دکتری من است که از روش‌های هرمنوتیک برای تأویل شعرهای نیما بهره برده‌ام.
مدیر‌عامل انجمن شاعران ایران بیان کرد: دو مجموعه از مقالاتی که برای همایش بین‌المللی کارنامه یکصد سال شعر زنان فارسی و مجموعه شعر معاصر نگاشته شده‌اند نیز به زودی منتشر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار