جانشین ستادامور مساجد استان تهران :

روز جهانی مساجد باید به نسخه دوم روز جهانی قدس تبدیل شود

جانشین ستادامور مساجد استان تهران گفت: روز جهانی مساجد باید به قدری انقلابی و باشکوه برگزار شود که نسخه دومی از روز جهانی قدس باشد و زمینه حضور هرچه بیشتر جوانان را فراهم کند.

کد مطلب: ۶۵۶۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، همایش روز جهانی مساجد در سالن همایش سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در شهرری با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ائمه جمعه و فرماندهان پایگاه‌های فعال تهران برگزار شد .

در ابتدای این مراسم عباس خرم‌آبادی دبیر همایش با اشاره به روز مساجد اظهار داشت: سپاه استان هر ساله به مناسبت روز بزرگداشت جهانی مساجد مراسمی با هدف استکبارستیزی برگزار می‌کند .

وی ضمن اشاره به هدف برگزاری این مراسم ادامه داد: این مراسم هر ساله به منظور هم‌افزایی بیشتر بین ائمه جماعت، فرماندهان و فعالان پایگاه‌های مساجد برگزار می‌شود‌ .

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام حمید مشهدی جانشین ستاد امور مساجد استان تهران با اشاره به گرامی بودن مسجدالاقصی در بین کشورهای اسلامی به عنوان قبله اول مسلمانان اظهار داشت: چهل و هشت سال قبل مسجدالاقصی مورد هجوم دشمن قرارگرفت، و بیش از هزار متر از مسجد را به آتش کشیدند .

وی ضمن اشاره به اهمیت مساجد در برهه‌های مختلف افزود: اما اکنون هر ساله روز جهانی مساجد در دنیا برگزار می‌شود، و دلیل این امر اهمیت مساجد در سه برهه زمانی گذشته، حال و آینده است‌ .

جانشین ستادامور مساجد استان تهران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در مورد اهمیت مساجد عنوان کرد: روز جهانی مساجد باید به قدری انقلابی و باشکوه برگزار شود که نسخه دومی از روز جهانی قدس باشد و زمینه حضور هرچه بیشتر جوانان را فراهم کند .

حجت الاسلام مشهدی تصریح کرد: حضور جوانان در مساجد تنها با در نظر گرفتن جایگاه ویژه برای آنان محقق می‌شود، از اینرو باید ائمه جماعات و متولیان مساجد جایگاه ویژه‌ای برای جوانان در نظر بگیرند و زمینه حضور فعال جوانان در مساجد را فراهم کنند .

وی ضمن آرزوی پیروزی مسلمانان و جبهه حق علیه باطل خاطرنشان کرد: امید است به زودی بزرگ‌ترین نماز جماعت جهان به امامت ولی عصر (عج) در مسجد الاقصی برگزار شود .

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار