دعوت مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد از فرهنگیان و دانش آموزان جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

یاسوج (پانا) ـ مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی از فرهنگیان و دانش آموزان و مردم استان جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

کد مطلب: ۸۲۷۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
دعوت مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد  از فرهنگیان و دانش آموزان جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

سید نظام مرادی در گفت و گو با خبرنگار پانا ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه، گفت: مردم بیدار و همیشه در صحنه و عزیز کشورمان با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محکمی بر دهان رژیم های غاصب و صهیونیستی خواهند زد و نشان خواهند داد که همواره حامی مردم مظلوم و بی گناه سرزمین فلسطین اشغالی و مسلمانان مظلوم در کشورهای مورد تهاجم اشغالگران هستند.

وی افزود: روز قدس یک ودیعه الهی است که امام عظیم شآن(ره) با یک حرکت روشنی بخش و وحدت آفرین پیش روی ما نهادند و در واقع یک روز تاریخی و ارزشمند می باشد.

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آنچه که امروز این اقتدار را به جهانیان نشان می دهد، وحدت و همدلی مردم ولایت مدار و شهید پرور کشور عزیزمان ایران است.

مرادی در ادامه از فرهنگیان و دانش آموزان و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خواست تا همچون سنوات گذشته با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اتحاد خود را به رخ جهانیان بکشند، و نشان دهند که همواره ادامه دهنده راه امام(ره) و شهیدان بوده و هستند.

شایان ذکر است راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر یاسوج از میدان هفتم تیر - خیابان آیت الله طالقانی - خیابان مسجد صاحب الزمان(عج) - مصلای امام خمینی(ره) راس ساعت 11:00 صبح آغاز می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار