کمبود 120 معلم در مقطع ابتدایی شهرستان خمین

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خمین گفت: شهرستان خمین با کمبود 120 معلم در مقطع ابتدایی مواجه است که امیدواریم بتوانیم با ساماندهی صحیح این کمبود نیرو را مدیریت کنیم.

کد مطلب: ۶۴۸۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، مهدی محمدی افزود: کمبود نیروی انسانی و بازنشستگی معلمان باعث افزایش ساعات حق التدریس شده است.

وی بیان کرد: سازماندهی نیروهای انسانی آموزش و پرورش شهرستان خمین در مقطع متوسطه اول از هفته آینده 14 مرداد ماه جاری به مدت یک هفته انجام خواهد شد .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خمین گفت: سازماندهی نیروهای آموزش و پرورش هر ساله صورت می گیرد و دبیران و معلمان بر اساس فرم امتیاز بندی بر اساس شاخص های تعیین شده سازماندهی می شوند .

محمدی اظهار داشت: از تاریخ 14 تا 22 مرداد ماه از ساعت 9 صبح تا 10 دبیران خواهر متوسطه اول و از ساعت 11 تا 12 ظهر برادران متوسطه اول سازماندهی می شوند و سازماندهی نیروهای سایر مقاطع نیز در نیمه دوم مرداد و اوایل شهریور ماه صورت خواهد گرفت .

وی در خصوص ساعات حق التدریس و کمبود نیرو در مقطع متوسطه اول بیان کرد: در رشته های دینی و عربی، ریاضی پسران و در رشته علوم اجتماعی دختران با کمبود نیرو مواجه هستیم که در سال گذشته 700 ساعت حق التدریس داشتیم و امسال پیش بینی ما با توجه به بازنشستگی نیرو ها 1200 ساعت می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار