راهکارهای لازم برای کمبود معلم ابتدایی در ایلام اندیشیده شده است

ایلام (پانا)_معاون پژوهش برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش ایلام در نشست سازماندهی نیروهای انسانی این اداره کل با اشاره به کمبود نیروهای معلم ابتدایی در شهر ایلام، خاطر نشان کرد:راهکارهای لازم در خصوص تأمین نیروی انسانی این بخش در دست بررسی می‌باشد.

کد مطلب: ۹۲۸۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
راهکارهای لازم برای کمبود معلم ابتدایی در ایلام  اندیشیده شده است

تاج الدین صالحیان با تأکید بر اهمیت سازمان‌دهی نیروی انسانی گفت: سازمان‌دهی نیروی انسانی در سطح استان باید بر طبق چارت سازمانی و مصوبات وزارت آموزش و پرورش تنظیم گردد .

وی ابراز امیدواری کرد با این برآورد شاهد شروع یک سال تحصیلی خوب و بانشاط با ارتقای کمی و کیفی برنامه‌ها در آموزش و پرورش استان و در آستانه سال تحصیلی جدید باشیم.

صالحیان با اشاره ب روند اجرایی مناسب پروژه مهر در آموزش و پرورش ایلام ، افزود: کارگروه‌های سازمان‌دهی پروژه مهر شهرستان‌ها و مناطق می‌بایست ضمن برگزاری منظم جلسات، مواردی که نیاز به طرح در کارگروه سازمان‌دهی پروژه مهر استان بوده را ارجاع دهند.

اضافه می شود در ادامه این نشست ، اعضا بحث و بررسی در خصوص نقل و انتقالات، ابلاغ همکاران، دوره‌های آموزشی مدیران مدارس، ثبت‌نام دانش آموزان، شناسایی کودکان لازم التعلیم، سنجش آمادگی تحصیلی و سلامت کودکان بدو ورود به مدرسه، هدایت تحصیلی و بررسی وضعیت نیروی انسانی مقطع ابتدایی شهرستان ایلام ،دیدگاه‌ها و ارائه راهکار در خصوص سازمان‌دهی سال جدید را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار