شهریه مدارس غیر دولتی استان بوشهر به این مدارس ابلاغ شد

غلامرضا طراوت رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی گفت: شهریه اعلام شده به سراسر استان شامل شهریه مصوب و فوق برنامه است ودریافت هرگونه وجه بیش از این مبالغ تحت هرعنوانی تخلف محسوب می گردد .

کد مطلب: ۶۳۴۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا بوشهر ، غلامرضا طراوت رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر با اعلام این خبر افزود: ملاک تعیین شهریه مدارس غیر دولتی بر اساس 7 (هفت )شاخص الگوی تعیین شهریه می باشد که این شاخص ها عبارتند از دوره تحصیلی ،سطح آموزش وپرورش ،فعالیتهای فوق برنامه ،فضا و تجهیزات مدرسه ، تخصص و تجربیات معلمان و شرایط منطقه.

وی خاطرنشان کرد: شهریه مصوب مدارس غیر دولتی در پایگاه اینترنتی آموزش و پرورش درج گردیده است و مدیران مدارس نیز موظف به نصب نرخ شهریه مصوب به صورت پوستر درمعرض دید عموم، در مدارس می باشند .

غلامرضا طراوت تصریح کرد: میزان فعالیتهای فوق برنامه مدارس غیر دولتی ابتدایی حداکثر 6 ساعت ،متوسطه اول حداکثر 8 ساعت ،متوسطه دوم حداکثر7 ساعت و دوره پیش دانشگاهی حداکثر 16 ساعت در نظر گرفته شده است .

رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی در پایان تاکید کرد: مدارسی که تاکنون موفق نشده اند از طریق سیستم تعیین شهریه اقدام نمایند ،حداکثر تا پایان هفته فرصت دارند که به سامانه تعیین شهریه مراجعه و نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند و در صورتی که مؤسسین از طریق این سامانه اقدام نکنند شهریه آن ها مطابق سال گذشته محاسبه خواهد شد.

شایان ذکر است؛ درحال حاضر 10 درصد جمعیت دانش آموزان استان معادل 17 هزار و 727 نفر در مدارس غیردولتی مشغول به تحصیل هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار