کلاهبرداری 44 میلیارد ریالی به بهانه خرید خودرو در اردکان

فرمانده انتظامی اردکان از دستگیری فردی خبر داد که با وعده های دروغین و مانورهای متقلبانه دست به کلاهبرداری 44 میلیارد ریالی از شهروندان این شهرستان زده بود.

کد مطلب: ۵۶۶۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانای یزد، سرهنگ سید رضا صادقیان گفت: با توجه به شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با وعده های دروغین و مانورهای متقلبانه مبالغ هنگفتی را از آنها کلاهبرداری کرده است بررسی موضوع به کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اردکان سپرده شد .
وی ادامه داد: تحقیقات ماموران پلیس نشانگر این بود که متهم با معرفی خود به مالباختگان با عنوان فردی با نفوذ و صاحب منصب در دستگاه های دولتی به بهانه خرید خودرو با قیمت مناسب دست به این کلاهبرداری زده است .
فرمانده انتظامی اردکان افزود: کارآگاهان پلیس با انجام کار اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در یکی دیگر از استان ها شناسایی و ضمن اخذ نیابت قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند .
صادقیان خاطرنشان کرد: متهم در مواجهه با مستندات موجود به کلاهبرداری از شهروندان به بهانه های واهی از جمله خرید خودرو در یزد و تهران اعتراف کرد .
فرمانده انتظامی اردکان در خاتمه با بیان اینکه تحقیقات بیشتر برای شناسایی مالباختگان این پرونده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: شهروندان برای انجام امورات روزمره خود راهکارهای قانونی را پیش گرفته تا در دام افراد کلاهبردار گرفتار نشوند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار