مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل :

80 میلیارد ریال برای طرح هادی 110 روستای استان اردبیل اختصاص یافت

خبرگزاری پانا:مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل از اختصاص80 میلیارد ریال برای طرح هادی 110 روستای این استان خبر داد.

کد مطلب: ۳۹۵۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، فرهاد سبحانی در بازدید از روستاهای بخش مرکزی شهرستان نیر گفت: پارسال با صرف 150 میلیارد ریال عملیات اجرایی طرح هادی 200 روستای استان اجرا شد.
وی افزود: 10 هزار تن قیر برای آسفالت روستاهای استان اختصاص یافته است.
سبحانی به اختصاص 30 میلیارد ریال برای تهیه طرح هادی روستاهای بالای 20 خانوار استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح ها رونق و عمران روستاها تسریع می شود.
اکبر طوبی مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل نیز در این بازدید از اختصاص 10 میلیارد ریال در سال گذشته برای خرید ماشین آلات دهیاری های استان خبر داد و گفت: امسال یک دستگاه ماشین آتش نشانی و یک دستگاه ماشین بل بکو به دهیاری های شهرستان نیر اختصاص می یابد.
کمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به خدمات دولت در منطقه گفت: محرومیت زدایی از چهره روستاها از جمله برنامه های دولت تدبیر و امید است.
وی افزود: تا دو ماه آینده برنامه ششم در کشور تدوین خواهد شد و تلاش خواهیم کرد برای روستاها خدماتی چون اجرای طرح هادی برنامه ریزی شود تا از روند مهاجرت روستاییان به شهرها کاسته شود.
پیرموذن با اشاره به این که برنامه ششم توسعه کشور دنبال تولید در بخش صنعت ، کشاورزی ، اشتغال و صادرات است گفت: هدف های اصلی مانند رشد اقتصاد در برنامه مذکور تعریف می شود و این موضوع معنای بسیار مهمی دارد.
گفتنی است:شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل و در مسیرجاده ترانزیتی استان های اردبیل و آذربایجان شرقی قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار