بازنشستگی 3 هزار نفر از صندوق بیمه اجتماعی روستائیان در اردبیل

اردبیل (پانا) - در حال حاضر حدود 2هزارو 800نفر ازاعضای تحت پوشش این صندوق در استان اردبیل به کسوت بازنشستگی درآمده و از مزایای آن برخوردار شده اند.

کد مطلب: ۸۹۶۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
بازنشستگی 3 هزار نفر از صندوق بیمه اجتماعی روستائیان در اردبیل

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر اردبیل با اعلام این مطلب در مراسم اعطای حکم بازنشستگی تعدادی از مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان در روستای پریخان مشگین شهر افزود: هم اکنون تعداد 51 هزارو 700 هزار نفر از سرپرستان خانوارهای روستایی و عشایری استان اردبیل تحت پوشش این بیمه قرار گرفته اند .
رضا عبداللهی گفت : بر اساس دستورالعمل جدید ، افراد دارای 70 سال سن به شرط داشتن حداقل 10 سال سابقه پرداخت حق بیمه ، بازنشسته خواهند شد .
او اظهار کرد: اعضای این صندوق سالانه یک بار حق بیمه پرداخت می‌کنند و دو برابر حق بیمه پرداختی اعضا از سوی دولت بصورت یارانه ای تامین می‌شود .
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایراستان با بیان اینکه هم اکنون استان اردبیل جزو 5 استان برتر کشور در پوشش بیمه روستایی و عشایری است افزود میانگین کشوری پوشش این صندوق ۳۰ درصد است که استان اردبیل با ۴۷ درصد پوشش جامعه هدف، در ردیف استان‌های برتر قرار دارد .
عبداللهی با تأکید بر لزوم مراجعه افراد واجد شرایط به دهیاری‌ها و کارگزاری‌های صندوق در مناطق مختلف استان جهت بهره‌مندی از خدمات این صندوق گفت: استفاده از مزایای بازنشستگی، از کارافتادگی و فوت از جمله مزایای صندوق اجتماعی بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار