مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس خبر داد:

امضاءمیثاق نامه کاهش تلفات در شرکت توزیع نیروی برق فارس

خبرگزاری پانا: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق فارس ازامضاء میثاق نامه طرح ملی کاهش تلفات انرژی الکتریکی توسط مدیران این شرکت خبر داد.

کد مطلب: ۲۹۶۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، زینل قنبری درجلسه امضای این میثاق نامه عنوان كرد: معاونان و مدیران با امضای میثاق‌نامه متعهدمی شوند با استفاده ازآموزه‌های فنی وتخصصی كارشناسان وكاركنان به همراه بهره‌گیری از منابع و امكانات شركت تمام توان خود را در جهت تحقق اهداف تعیین شده در طرح ملی كاهش تلفات برق به كارگیرند.
وی تاکید کرد:بر همین اساس طرح هایی که در آن کاهش تلفات انرژی هدف گذاری شده است، در اولویت خواهند بود و باید حساسیت تمامی لایه های مدیریتی به این موضوع بیش از پیش باشد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس تصریح کرد: این شرکت در سالهای اخیر از تمامی امکانات خوددر راستای اقدامات فنی، عملیاتی و آگاهسازی برای تحقق این امر بهره گرفته واز هم اکنون به بعد نیز با یک برنامه ریزی دقیق و حرکت جهادی پیش خواهیم رفت تا اهداف وزارت نیرو در جهت کاهش تلفات محقق شود.
قنبری یادآور شد : صحت و دقت در قرائت و ثبت مصارف در سیستم ثبت اطلاعات، انتخاب صحیح لوازم اندازه گیری، آموزش و افزایش دانش مامورین و جایگاه آنها، رسیدگی به گزارش های آنها مبنی بر دستکاری کنتورها، سنجش پذیرکردن انرژی مصرفی برای کلیه مصارف بدون کنتور مثل روشنایی معابرو...از جمله راهکارهایی دانست که می تواند تلفات در بخش غیر فنی شبکه های توزیع را کاهش دهد.
گفتنی است براساس متن میثاق‌نامه اعضای كمیته راهبری ابراز امیدواری كرده‌اند با حمایت‌های وزارت نیرو و تلاش مجدانه همكاران آنچه را كه به عنوان مسئولیت بعهده گرفته‌اند به نحو احسن انجام دهند تا كارنامه درخشانی در مدت اجرای طرح ارائه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار