نشت گاز آمونیاک

خبرگزاری پانا: با هدایت خودروهای آتش نشانی و نیروی انتظامی تانکر حمل آمونیاک،از محدوده شهری خارج شد.

کد مطلب: ۲۰۴۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی آتش نشانی بجنورد، مدیر عامل آتش نشانی بجنورد گفت: نشت گاز آمونیاک از تریلر حامل گاز باعث شد،تا از طریق شماره 110 به سازمان آتش نشانی اعلام حادثه شود.

علی گودرزی افزود:نشت از تانکر حمل آمونیاک،که به مقصد سمنان در حال حرکت بود،باعث شد تا آتش نشانان از ایستگاههای شماره 3 و مرکزی در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شوند.

وی ادامه داد:انتقال تریلر و خارج کردن خودرو از داخل شهر و محدوده جمعیتی به خارج از شهر اولین تصمیم تیم عملیاتی آتش نشانی پس از ورود به محل حادثه بود.

وی تصریح کرد: با هماهنگی نیروی انتظامی تریلر با هدایت،خودروهای آتش نشانی،نیروی انتظامی و راه و ترابری،به پتروشیمی خراسان شمالی انتقال داده شد.

حسین مهدی زاده،رئیس HSE پتروشیمی خراسان شمالی نیز که به محض اطلاع به همرا ه پرسنل تحت امر خود در محل بارگیری آمونیاک ،مستقر بودند،علت نشت گاز آمونیاک را «خشک شدن واشر پکینگ ورودی» اعلام کرد.

وی از تیم عملیاتی آتش نشانی،به خاطر رعایت ایمنی در انتقال خودروی حامل گاز آمونیاک قدر دانی نمود،این مقام مسئول در گفتگوی تلفنی با پایگاه خبری 125 اعلام کرد:تریلر بعد از رفع ایراد به مدت 45 دقیقه تحت مراقبت های ایمنی قرار گرفته و از نقطه بارگیری آمونیاک خارج شد.

گاز آمونیاک؛محرک و خورنده پوست و همچنین باعث سر مازدگی و انجماد،زخمهای شدید در چشم و در تماس مختصر سبب احساس سوزش در مجاری تنفسی می شود،که مصدوم باید سریعاً به مراکز درمانی انتقال داده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار