همایش بین المللی مدیران استراتژیک فردا برگزار می شود

خبرگزاری پانا: همایش بین المللی مدیران استراتژیک با حضور بیش از 1300 نفر از مدیران ارشد سازمان ها و فعالان حوزه استراتژی و مهمانی از امریکا، استرالیا، هلند و دانمارک از فردا به مدت دو روز در مرکز همایش های رازی تهران برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۸۲۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از دبیرخانه همایش ، گسترش تفکر و برنامه ریزی استراتژیک در سازمان های ایرانی از اهداف این همایش اعلام
شده است.
سازمان های ایرانی برای حضور موفق در عرصه های جهانی، علاوه بر تدوین استراتژی های داخلی نیازمند تدوین استراتژی در عرصه بین الملل نیز هستند.
در این همایش از چهره های نظریه پرداز و استراتژیست های مطرح جهانی همچون پروفسور quotation mark رون مایر quotation mark رئیس مرکز استراتژیک هلند و دکتر quotation mark پل هانتر quotation mark ، عضو ارشد انجمن بین المللی مدیریت استراتژیک امریکا و استرالیا که درگیر تدوین استراتژی سازمان های معظم بین المللی هستند، دعوت شده است تا موضوع ها به شکل ملموس تری به مدیران ارایه شود و با تجارب جهانی بیشتر آشنا شوند.
در این همایش همچنین مباحثی از قبیل تولد دوباره سازمان های ایرانی در وضع کنونی و مدیریت استراتژیک در سازمان های دولتی و غیر انتفاعی، سازمان های هلدینگ، موسسات پولی و اعتباری و موسسات حوزه انرژی مورد بحث و تبادل نظر کارشناسان و صاحبنظران قرار خواهد گرفت.
یکی از اهداف برپایی این همایش ، توانمند سازی کسب وکار شرکت های ایرانی با هدف بکارگیری ظرفیت های آنها در کلاس های جهانی است و کارگاه هایی با هدف تدوین شیوه های استراتژیک از جمله آینده نگاری یا برنامه ریزی این شرکت ها بر پایه گزینه ها برپا می شود.
برای آنکه استراتژی های تدوین شده در یک سازمان اثر بخش باشد، باید بر پایه اصول و نیازهای جامعه تدوین شده باشد و از آنجا که این نیازها در جامعه به شدت رو به تغییر و تحول است، توجه به سناریو های آینده نگاری اقدامی در خور برای تدوین چشم اندازهای هر سازمان است.
همزمان با برپایی این همایش از نخستین جایزه ملی مدیریت استراتژیک نیز رو نمایی می شود.
همایش بین المللی مدیران استراتژیک با همکاری انجمن مدیریت ایران، انجمن بین المللی مدیران استراتژیک، سازمان EUROCERT اروپا، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و موسسه پیشبرد مدیریت استراتژیک معاصر برگزار می شود. علاقه مندان به اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت کنفرانس به نشانی www.strategicmanagers.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار