ثبت قرارداد در سامانه «خودنویس» از ۳۰۰ هزار مورد عبور کرد

تهران (پانا) - مدیر سامانه خودنویس (نسخه جدید سامانه ثبت قراردادهای معاملات املاک و مستغلات)، میزان ثبت قراردادهای اجاره در این سامانه را بیش از ۳۰۰ هزار مورد عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۴۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
ثبت قرارداد در سامانه «خودنویس» از ۳۰۰ هزار مورد عبور کرد

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، مهدی ساسانی اظهار کرد: تعداد قراردادهای ثبت شده در نسخه قدیمی سامانه ثبت قراردادهای معاملات املاک و مستغلات (ایران املاک) طی ۵۰ روز ابتدایی سال۱۴۰۲ به میزان ۱۱۷ هزار و ۸۸۱ قرارداد ثبت شده بود.

وی با مقایسه میزان استقبال از سامانه خودنویس نسبت به سامانه ثبت قراردادهای معاملات املاک و مستغلات، توضیح داد: این در حالی است که قراردادهای ثبت شده در نسخه جدید سامانه ثبت قراردادهای معاملات املاک و مستغلات (خودنویس) طی ۵۰ روز ابتدایی سال۱۴۰۳ به تعداد ۱۶۶ هزار و ۲۶۳ مورد رسیده است.

گفتنی است، سامانه خودنویس از خرداد ۱۴۰۲ در اختیار عموم مردم بوده است و به مرور انواع معاملات اجاره روی سامانه بارگذاری و رفع اشکال شد. همچنین، ۲۱ بهمن سال گذشته نیز دسترسی مشاوران املاک تهران به سامانه قدیم (سامانه املاک و مستغلات) حذف شد و هم‌اکنون مشاوران املاک برای ثبت قراردادهای اجاره باید به سامانه جدید (سامانه خودنویس) مراجعه کنند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار