رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی:

اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای دانش‌آموز بهمن امسال برگزار می‌شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی از برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای دانش‌آموز در بهمن امسال برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۷۴۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای دانش‌آموز بهمن امسال برگزار می‌شود

مجتبی باستان رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی در گردهمایی تخصصی معاونان پرورشی و فرهنگی ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور که با موضوع تشکیل کانون‌های ارزیابی در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، گفت: بسیج دانش‌آموزی تشکلی با رویکرد نهادی است که ماموریت‌های مختلفی دارد؛ وزیر آموزش و پرورش با سپاه تفاهم‌نامه‌ای منعقد کرده که به سازمان بسیج دانش‌آموزی واگذار شده است که تبدیل به ۸ عرصه شده و یکی از این عرصه‌ها معاونت پرورشی و فرهنگی است.

وی افزود: اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای دانش‌آموز که مطالبه مقام معظم رهبری است امسال در بهمن ماه برگزار می‌شود. ۳۶ هزار شهید دانش آموز شهید و ۵ هزار معلم شهید پشتوانه خوبی برای هویت بخشی و الگودهی به نسل جدید است. 

باستان ادامه داد: سپاه و آموزش و پرورش اردوگاه‌ها و فضاهای خوبی دارند که نیاز به هم‌افزایی است تا در اختیار مدارس و دانش‌آموزان قرار بگیرند.

وی اظهار کرد: یاوران ولایت، لاله‌های روشن، برنامه راه و همراه برای رای اولی‌ها در راستای جهاد تبیین و ... از جمله برنامه‌ها و اقدامات اثربخش سازمان است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی افزود: ۷۲۰ هزار نفر در اردوهای راهیان نور و پیشرفت شرکت کردند که در نوع خود بی نظیر است. تمام دستگاه‌ها و ارگان‌ها باید برای اجرای برنامه‌ها به کمک آموزش و پرورش بیایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار