همایش شورای آموزش و پرورش در استان کرمانشاه برگزار شد .

خبرگزاری پانا: مهندس رضایی آموزش و پرورش را مهمترین قسمت برای سرمایه گذاری دانست .

کد مطلب: ۱۷۵۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ مهندس ابراهیم رضایی در همایش شوراهای آموزش و پرورش شهرستان کرمانشاه که با حضور جمعی از مسئولین آموزش و پرورش و فرهنگیان، روز پنج شنبه(26 دی) در تالار شهید بهشتی برگزار شد، با اشاره به جایگاه شورا و مشورت در دین مبین اسلام، اظهار داشت: مشورت کردن در هر کاری سبب می شود نتیجه ای بهتر حاصل شود.

مهندس رضایی در ادامه گفت: سرمایه گزاری در آموزش و پرورش بسیار ارزشمند است و سود های کلانی را که در بر دارد نمی تواند با موارد دیگر مقایسه شودو مسئولان باید همیشه این دغدغه را داشته باشند که حتی یک نفر واجب التعلیم هم از تحصیل محروم نماند.

وی افزود: همه نخبگانی که منشاء اثر و خدمت هستند از آموزش و پرورش خارج شده اند، لذا نمی توان سرمایه گذاری در آموزش و پرورش را با دیگر بخش ها مقایسه کرد.


استاندار در ادامه سخنان خود گفت: معلوم نیست دانش آموزی که به هر دلیل در روستا های دور افتاده از تحصیل محروم میماند همان دانشمند کار آمد فردا نباشد که جامعه خود را روبه جلو ببرد چه بسا که اکثر دانشمندان ما هم در همین مناطق محروم متولد شدند و این مساله بار مسئولیت ما را سنگین تر میکند .

این مسئول از معلمین که ایثار گونه زحمت می کشند تشکر کرد و افزود:معلمان کارشان با هیچ کس قابل مقایسه نیست و نمی توان کارشان را با جنبه های مادی ارزش گزاری کرد.

این همایش به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه 3 و به مناسبت هفته شورا برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار