افتتاح ۱۶۴ پروژه شهرستان اردبیل در دهه فجر

اردبیل (پانا) - فرماندار اردبیل گفت به مناسبت دهه فجر ۱۶۴ طرح و پروژه در شهرستان اردبیل افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

کد مطلب: ۱۴۴۶۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ۱۶۴ پروژه شهرستان اردبیل در دهه فجر

سیدمحمد اعتماد‌اعجازی در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی گفت: به مناسبت دهه فجر ۱۶۴ طرح و پروژه در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی درباره جزئیات پروژه‌های افتتاحی شهرستان اردبیل در دهه فجر بیان کرد: این پروژه‌ها شامل بخش‌های عمرانی، طرح‌های اقتصادی و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها است که برای ۳۹۱ نفر در این شهرستان اشتغال ایجاد می‌کند.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: افتتاح و بهره‌برداری از 164 پروژه در دهه فجر امسال، گامی در حوزه رونق اقتصاد و اشتغال شهرستان خواهد بود و برای این پروژه‌ها 2 هزار و ۱۷ میلیارد تومان، اعتبار صَرف شده است.

اعتماداعجازی بیان کرد: طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی که در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد ۱۶ طرح بوده که ۱۹۰ میلیارد تومان برای این طرح‌ها اعتبار هزینه شده است.

وی ادامه داد: ۱۲۴ پروژه عمرانی، زیربنایی، عمران شهری و روستایی به مناسبت دهه فجر شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که اعتبار این طرح‌ها یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است.

فرماندار اردبیل افزود: به مناسبت دهه فجر، عملیات اجرایی ۲۴ پروژه عمرانی، زیربنایی، عمران شهری و روستایی در شهرستان اردبیل آغاز می‌شود که برای این طرح‌ها ۱۲۷ میلیارد تومان هزینه می‌شود.

اعتماداعجازی همچنین از صدور سند مالکیت تک‌برگی الکترونیکی اراضی برای کشاورزان در دهه فجر خبر داد و گفت: تاکنون برای ۲۱۰ هزار و ۴۹ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان سند مالکیت تک‌برگی الکترونیکی صادر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار