افتتاح ۱۳۲ طرح و پروژه عمرانی در شهرستان خلخال

اردبیل (پانا) - همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه فجر، طی آیینی ۱۳۲ پروژه و طرح عمرانی در مناطق مختلف شهرستان خلخال مورد بهره‌برداری قرارگرفت.

کد مطلب: ۱۴۴۶۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ۱۳۲ طرح و پروژه عمرانی در شهرستان خلخال

کاظم دبیر، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل در حاشیه این مراسم گفت: برای اجرا، تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها و پروژه عمرانی خلخال در ۱۶ حوزه در مجموع مبلغی حدود چهار هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارهای ملی، استانی و تبصره‌ای استفاده شده است.

وی اظهار کرد: طرح‌ها و پروژه‌هایی که امروز (دوشنبه) تقدیم مردم خلخال شد در حوزه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، نوسازی مدارس، میراث فرهنگی، آب و فاضلاب، جهاد کشاورزی همچنین پروژه‌های نهضت ملی و بنیاد مسکن، توسعه شهرک صنعتی، ساخت مسکن محرومین، ‌عمران دهیاری‌ها، ارتباطات و فناوری اطلاعات، علوم پزشکی و عمران شهری بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل افزود: علاوه بر پروژه‌های افتتاح شده امروز که در ارتقای سطح خدمات دولت به مردم خلخال تاثیر بسیار مهمی دارد. در طول ۲ سال عمر با برکت دولت سیزدهم ۲۵۰ طرح و پروژه عمرانی با اعتبار بیش از ۱۰ هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال در این شهرستان اجرا شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و مردم منطقه از مزیت‌های آنها بهره‌مند شده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل همچنین با حضور در روستای گلوجه از توابع بخش مرکزی خلخال، ساختمان جدید مدرسه این روستا را به صورت نمادین افتتاح کرد.

دبیر گفت: برای اجرای سه باب مدرسه در روستاهای گلوجه، خمس و پروج از توابع بخش مرکزی خلخال در مجموع افزون بر ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل هزینه شده است

وی یادآور شد: پیش از آغاز بهره‌برداری از مدرسه مورد اشاره، دانش‌آموزان روستای گلوجه خلخال به دلیل نبود مدرسه به مدت ۲ سال مجبور به ادامه تحصیل در حسینیه این روستا بودند.

همچنین با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل، مراسم بهره‌برداری از ۶ طرح و پروژه برق‌رسانی شهرستان خلخال که با اعتبار بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اجرا شده است ،نیز برگزار شد.

بهره‌برداری از ۱۶ طرح و پروژه عمرانی شهرداری خلخال با اعتبار افزون بر ۴۹۱ میلیارد ریال و کلنگ‌زنی ۳۱ پروژه عمرانی خلخال با اعتباری حدود ۹۰۳ میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های پنجمین روز دهه مبارک فجر بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار