بهره‌مندی ۸۸۵ خانوار روستایی از امکانات مخابراتی درشهرستان مرزی بیله‌سوار

اردبیل (پانا) - همزمان با سومین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر، ۸۸۵ خانوار در شهرستان مرزی بیله‌سوار از امکانات مخابراتی و اینترنتی بهره‌مند شدند.

کد مطلب: ۱۴۴۵۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌مندی ۸۸۵ خانوار روستایی از امکانات مخابراتی درشهرستان مرزی بیله‌سوار

در جریان سفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل به شهرستان بیله‌سوار، دکل سایت جدید مخابراتی در روستای مرادلو با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

امروز همچنین 5 دکل در روستاهای مرادلو، حاج اللهویردی، ملانقی، قشلاق باقر سلی و حاج خانعلی با اعتبار ۱۶۸ میلیارد ریال افتتاح شد که با افتتاح این طرح‌ها ۸۸۵ خانوار با جمعیت ۲ هزار و ۶۷۵ نفر از امکانات مخابراتی و اینترنتی بهره‌مند شدند.

افتتاح ۶ طرح هادی با ۱۵ هزار و ۸۸۸ متر مربع و ۱۳۷ میلیارد ریال اعتبار و بهره‌برداری از طرح توسعه و تقویت شبکه توزیع برق با ۲۸۰ میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های سومین روز گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در شهرستان بیله‌سوار بود.

رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در آیین افتتاح طرح‌های دهه فجر در شهرستان مرزی بیله‌سوار مغان اظهار کرد: ارائه تسهیلات بلاعوض به ۱۹۰ واحد، تسهیلات تعمیر مسکن به تعداد ۱۰ واحد و ارائه تسهیلات ۵۰ میلیونی بلاعوض مسکن به ۱۹ خانواده مستضعف از جمله اقدامات بنیاد مسکن در این شهرستان است.

وی افزود: در طول دولت سیزدهم در ۱۴ روستای شهرستان بیله‌سوار با اعتبار ۳۶۰ میلیارد ریال طرح هادی اعم از آسفالت‌ریزی ۴۷ هزار مترمربع، جدول‌گذاری ۳۵۰ مترمربع و اجرای کانال سنگی به میزان ۱۶۵ متر صورت گرفته و در ۱۸ روستا عملیات زیرسازی معابر به مساحت ۹۳ هزار متر مربع با اعتبار ۷۹ میلیارد ریال اجرا شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: در این مدت همچنین طرح هادی در ۱۵ روستا با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال تهیه و بازنگری شده و تعداد ۲۰۱ جلد سند مالکیت شهری و روستایی اعطا شده است.

قاسمیان، واگذاری ۶۰ هکتار زمین به اهالی ۲ روستای این شهرستان از سوی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری را از دیگر اقدامات دولت در این شهرستان عنوان کرد و گفت: در راستای خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و در جهت تامین خسارات ناشی از سیل و زلزله در شهرستان بیله‌سوار ۶۱ پرونده در بنیاد مسکن تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا برای ۴۴ واحد در حال ساخت مصالح مورد نیاز اعم از سیمان، میلگرد، اسکلت پیچ و مهره تامین و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. علاوه بر این به ۲۷ متقاضی آسیب‌دیده از سیل سال گذشته ۲۶ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار