پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان رضویبه مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی

مشهد (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان خراسان رضوی ، طی پیامی فرارسیدن بیست‌وپنجمین سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۴۷۳۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
 پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان رضویبه مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی

متن این پیام به شرح زیر  است :

«بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و یکم اردیبهشت‌ماه، سالروز تأسیس سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران، به‌عنوان یک‌نهاد ارزشمند تربیتی در مجموعه سترگ دستگاه تعلیم و تربیت است.

هدف کلی نظام تعلیم و تربیت؛ پرورش نسلی خوش‌فکر، خلاق، مستقل، آگاه، توانمند، سنجیده، متفکّر، دارای قدرت حل مسأله و دفاع کننده از ارزش‌ها و باورهاست و مهم‌ترین چرخشی که در سند تحول باید اتفاق بیفتد، چرخش از آموزش محوری به مهارت محوری است. نظام تعلیم و تربیت نیازمند خلاقیت جامعه دانش‌آموزی است و باید تدبیری اندیشیده شود تا ایده‌های دانش آموزان به‌صورت منسجم به دست طراحان و متولیان امور برنامه‌ریزی نظام تعلیم و تربیت برسد.

یکی از نهادسازی‌های خوب در جامعه، با شکل‌گیری سازمان دانش‌آموزی اتفاق افتاده است و از آنجا که دانش‌آموزان بخش وسیعی از جامعه را تشکیل می‌دهند، وجود این نهاد بسیار سنجیده، می‌تواند زمینه رشد دانش‌آموزان را فراهم کند.

سازمان دانش‌آموزی به‌واسطه وجود سرمایه‌های انسانی یکی از ثروتمندترین سازمان‌های کشور است.

اینجانب خجسته سالروز تأسیس سازمان دانش‌آموزی را به دانش آموزان عزیز و مربیان و مدرسان دغدغه مند و رؤسا و کارشناسان خدوم این سازمان تشکیلاتی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند سبحان دوام توفیق همه عزیزان را در دستیابی به اهداف بلند تربیتی و ارتقای جامعه‌پذیری آینده‌سازان میهن اسلامی، مسألت دارم.»

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار