معاون سیاسی اجتماعی استان تهران خبر داد:

رشد ۶۵ درصدی اعتبارات طرح‌های دهه فجر در استان تهران

قرچک (پانا) - معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی قرچک‌ از رشد ۶۵ درصدی اعتبارات طرح‌های دهه فجر در استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۶۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
رشد ۶۵ درصدی اعتبارات طرح‌های دهه فجر در استان تهران

عباس جوهری در حاشیه افتتاح طرح‌های روستایی شهرستان قرچک اظهار داشت: امسال تمامی مسئولان استان تهران، دست به دست هم داده‌اند تا با وجود کمبودها و محدودیت‌ها، خدمات شایانی را به مردم شهری و روستایی ارائه دهند.

وی در ادامه افزود: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی مسئولان شهرستان‌های استان تهران، طرح‌های قابل افتتاح دهه مبارک فجر از نظر تعداد، نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۹ تا ۲۰ درصد افزایش داشته است.

معاون‌سیاسی استانداری تهران با اشاره به افزایش۶۵ درصدی اعتبارات طرح‌های دهه‌فجر تشریح کرد: با افتتاح ۴۵۸۰۰ میلیارد تومان طرح مهم اقتصادی و عمرانی، شاهد افزایش ۶۵ درصدی اعتبارات طرح‌های دهه فجر نسبت به سال قبل در ایام الله دهه فجر استان تهران هستیم.

جوهری با اشاره به طرح‌های عمرانی و خدماتی روستایی شهرستان قرچک گفت: یکی از مهمترین طرح‌های اجرا شده در شهرستان قرچک، تعویض شبکه فرسوده آبرسانی در روستای قرچک است که این مهم علاوه بر خدمت‌رسانی مناسب به مردم، موجب می‌شود تا از منابع آبی موجود بهترین استفاده صورت گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه ورزشی روستای قشلاق دوم قرچک، در ایام گرامیداشت هفته دولت کلنگ‌زنی شد و با اهتمام ویژه و تلاش شبانه‌روزی مسئولان، ظرف مدت سه ماه احداث و به بهره‌برداری رسد تا یکی از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم در توجه به مناطق روستایی و کمترتوسعه یافته محقق شود.

خبرنگار دانش‌آموز: هستی‌ فراهانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار