امام جمعه شهرستان قرچک:

مدیران ادارات نقش پررنگی در ایجاد رضایت عمومی دارند

قرچک (پانا) - امام جمعه شهرستان قرچک در جلسه شورای اداری با اشاره به نقش مدیران ادارات آنان را موجب رضایت عمومی در شور انتخابات دانست‌.

کد مطلب: ۱۴۴۶۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیران ادارات نقش پررنگی در ایجاد رضایت عمومی دارند

حجت‌الاسلام حجت‌الله اسماعیلی امام‌‌جمعه شهرستان‌قرچک در جلسه‌ شورای اداری، بیانات خود را این‌گونه آغاز کرد و اظهار داشت: امروز در برهه‌ای از زمان هستیم که باید به وعده‌های امامین انقلاب اعتقاد داشتیم باشیم، زمانی که رهبر ما حضرت امام خامنه‌ای بیان کردند که «اسراییل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید» بعضی از افراد از بدنه دولت با بیان این جمله متعجب شدند ولی هرچه زمان گذشت به فرمایش رهبری عظیم شأن خیلی بیشتر پی بردیم.

وی با خاطرنشان کردن عاقبت دشمنان نظام اسلامی افزود: همه آنانی که تلاش کردند که جمهوری اسلامی را از مسیر رشد و تعالی خود دور کنند امروز علارغم اینکه نقشه‌ها و ترفندهایشان هیچ نتیجه نداده است و در تکاپو هستند فقط اجازه داشته باشند در همان غرب مثل دیگر شهروندان آن کشور زندگی کنند.

امام جمعه قرچک صحنه انتخابات را آزمون بزرگ ملی قلمداد کرد و گفت: در آستانه یک امتحان بزرگ ملی قرار داریم، امتحانی که سرنوشت یک کشور را رغم خواهد زد و ما نقش بسیاری در شور انتخاباتی خواهیم داشت.

اسماعیلی تشریح کرد: امروز که رهبری عظیم شأن زودتر از همه وارد میدان شدند، مهم بودن موضوع را می‌رساند که تلاش و کوشش ما باید صد چندان شود.

وی در پایان اذعان داشت: مدیران ادارات در افزایش میزان مشارکت نقش بسزایی دارند، تکریم از ارباب رجوع و دغدغه رفع مشکلات مردمی را داشتن، باعث ایجاد رضایت عمومی میشود.

خبرنگار دانش‌آموز، هستی‌ فراهانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار