دادستان شهرستان قرچک:

انقلاب اسلامی تولد عدالت حقیقی در ایران بود

قرچک (پانا) - دادستان شهرستان قرچک در میز خدمت مسئولان به‌مناسبت دهه فجر، انقلاب اسلامی را شروع عدالت حقیقی در ایران دانست.

کد مطلب: ۱۴۴۶۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی تولد عدالت حقیقی در ایران بود

ساسان غلامی دادستان شهرستان قرچک در میز خدمت مسئولان به‌مناسبت دهه فجر، سخنان خود را این‌گونه آغاز کرد: انقلاب اسلامی در جریان یک شور ملی که برخواسته از همراه بودن مردم با اسلام ناب بود، با رهبری امام راحل(ره) در آن زمان به اوج شکوفایی رسید.

وی با اشاره به برکات انقلاب گفت: این انقلاب از برکت خون شهدا و همت مردم رنج کشیده ایران سرریشه گرفته است که با مقاومت خود مانع استعمار آمریکا و انگلیس در ایران شدند.

دادستان شهرستان قرچک ادامه داد: انقلاب شکوهمند اسلامی تنها یک نظام نیست بلکه یک مکتب جریان‌دار است؛ مکتبی که ثمره آن تضعیف ابرقدرت‌ها و تشکیل جبهه مقاومت در راستای از بین بردن ظلم و استکبار جهانی است.

این مقام مسئول با اشاره به برکات انقلاب اسلامی اذعان داشت: امروزه به برکات انقلاب اسلامی، ایران موفق شده تا در عرصه‌های عمرانی، آبادانی، دفاعی، اقتصادی همچنین تکنولوژی‌های روز دنیا از جمله علم پزشکی و فضایی پیشتاز باشد و زبانزد قدرت‌های جهانی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی تولد عدالت حقیقی در ایران بود. چراکه در طول این ۴۵ سال، اقدامات چشمگیری در زمینه عدالت‌گستری انجام شده‌است.

خبرنگار دانش‌آموز: هستی فراهانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار