مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی:

توجه دانش آموزان به نان، تسری بخش این موضوع به مردم است

تبادکان (پانا) - مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت توجه دانش‌آموزان به نان و برکات الهی تسری بخش این موضوع به کل مردم است.

کد مطلب: ۱۴۴۱۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
توجه دانش آموزان به نان، تسری بخش این موضوع به مردم است

شهرام جباری زادگان، مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی در آیین امضا تفاهم نامه با آموزش و پرورش خراسان رضوی در راستای طرح همه پای کار تربیت که در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، گفت: آموزش و پرورش کل جمعیت ایران را در برمی گیرد، چه از نظر وسعت نیروی انسانی و چه از نظر منابع انسانی و این وجه تشابه ماست. به لطف خدا امسال در زمینه گندم و نان مصرفی مردم به خودکفایی و خوداتکایی رسیدیم.

وی ادامه داد: هدف گذاری ما امنیت پایدار غذایی مردم است، زیرا با این امنیت می توانیم به بقیه چیزها بپردازیم.

مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: تامین معیشت خانواده های ایرانی پیش نیاز بقیه امنیت های کشور است، مردم اگر دغدغه معیشت نداشته باشند به بقیه موارد می پردازند.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت استان خراسان رضوی و کثرت مسافران این استان به دلیل مضجع نورانی امام رضا (ع) این موضوع بسیار مهم است.

جباری زادگان تاکید کرد: این برنامه برای دانش آموزان و با اتفاق نظر و تشریک مساعی برای مباحث عمومی و تخصصی است که دانش آموز باید علاوه بر مباحث درسی یاد بگیرد و امیدوارم همه استان ها نه فقط خراسان رضوی به این هم افزایی برسند.

وی ادامه داد: مدیریت یکپارچه، یکدست و همدل اتفاق فراموش شده ای است که امروز در آموزش و پرورش خراسان رضوی با حضور دستگاه های دیگر مثل اداره کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی رقم خورد واتفاق مبارکی است. این همکاری از قدیم در قرآن و منش و روش ایرانیان وجود داشته است.

وی گفت: ایرانیان از دیرباز به نان و آرد توجه ویژه داشته اند. هر چه دانش آموز با آن بیشتر آشنا شد باعث می شود خانواده های این عزیزان نیز بیشتر آشنا شده و این برکت الهی را گرامی بدارند و رقم خوردن این تفاهم نامه باعث ارتقا این ارتباط است.

دانش آموز خبرنگار: مهدیه صمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار