بازدید وزیر و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از نمایشگاه بین‌المللی غلات، آرد و نان و شیرینی و شکلات

تهران (پانا) - رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و یزدان سیف، معاون وزیر امروز، 24 شهریورماه از دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت غلات، آرد و نان و هیجدهمین نمایشگاه بیسکویت، شیرینی و شکلات که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی در حال برگزاری است، بازدید کردند.

کد مطلب: ۹۵۳۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید وزیر و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از نمایشگاه بین‌المللی غلات، آرد و نان و شیرینی و شکلات

به گزارش روابط‌عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه این بازدید گفت: تأمین نان مردم یکی از اولویت های مهم دولت است و برای حمایت از نان‌های صنعتی باید تسهیلات در بخش تأمین آرد آن‌ها فراهم شود.

رضا رحمانی افزود: برگزاری این نمایشگاه تثیر مثبتی در روند رونق غلات در کشور دارد و باید این صنعت و فعالیت را به بورس برسانیم.

وی اظهار کرد: خوشبختانه حمایت‌های خوبی در این زمینه از تولیدکنندگان نان و آرد می‌شود و اخیراً هم نشست‌هایی در این خصوص برای رفع مشکلات این واحدهای برگزار شده است.

بر اساس این گزارش، رضا رحمانی و یزدان سیف پس از بازدید غرفه‌های متنوع داخلی و خارجی شرکت‌کننده در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت غلات، آرد و نان و هیجدهمین نمایشگاه بیسکویت، شیرینی و شکلات از غرفه مستقرشده‌ی شرکت بازرگانی دولتی ایران در نمایشگاه نیز بازدید کردند.

این گزارش می‌افزاید، وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون وی همچنین از غرفه نمایشگاهی عکس‌های برتر دوّمین دوره مسابقه عکس خوشه که در سال گذشته برگزار شد و سومین دوره‌ی آن در حال برگزاری است، دیدن کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار