معاون وزیر راه و شهرسازی:

دولت سیزدهم رویکرد خوبی به نوسازی بافت‌های فرسوده دارد

زنجان (پانا) - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت دولت سیزدهم رویکرد خوبی به نوسازی بافت‌های فرسوده دارد و در برنامه هفتم توسعه ظرفیت‌های خوبی برای نوسازی بافت‌های فرسوده در نظر گرفته شده‌ است.

کد مطلب: ۱۴۳۵۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
دولت سیزدهم رویکرد خوبی به نوسازی بافت‌های فرسوده دارد

رویداد تقدیر از اقدامات برتر بازآفرینی شهری (جایزه ملی بم)،روز سه شنبه همزمان با سراسر کشور در محل ساختمان شماره ۲ اداره کل راه و شهرسازی استان با حضور سفیر مقاوم سازی و بازسازی شهرستان بم مصطفی زینت بخش و نماینده شرکت بازافرینی شهری ایران سجاد صالحی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این جلسه محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران که در شهر بم حضور داشت در بستر ویدئو کنفرانس،گفت: نام بم برای تمام مردم ایران یادآور حادثه زلزله بم است و باید این خاطره تلخ را به فرصت تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این رویداد ،ترویج فرهنگ نوسازی بافت‌‏های ناکارآمد و فرسوده شهری است،ابراز کرد: ۵ دی ماه به نام روز ایمنی و مقابله با بلایای طبیعی نامگذاری شده و ارگان های مسئول در حوزه بازآفرینی شهری نسبت به مقابله با بلایای طبیعی نگاه ویژه ای داشته باشند.

معاون وزیر راه و شهرسازی،با بیان اینکه زلزله بم باید جدی گرفته شود، تاکید کرد: نوسازی بافت های فرسوده از طرح نهضت ملی مسکن هم مهمتر است و باید به آن ویژه توجه شود.

آئینی با بیان اینکه دولت سیزدهم رویکرد خوبی به نوسازی بافت‌های فرسوده دارد،افزود: در برنامه هفتم توسعه ظرفیت‌های خوبی برای نوسازی بافت‌های فرسوده در نظر گرفته شده‌ است.

شایان ذکر است در این جلسه که به مدت سه ساعت طول کشید بر لزوم توجه جدی به مقوله زلزله و بلایای طبیعی تاکید شد.

گفتنی است سال گذشته در سالروز زلزله بم سفیران بم در بیش از ۱۰۰ شهرکشور حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار