معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

نهضت سوادآموزی یک جنبش همگانی‌ است

قرچک (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مراسم بزرگداشت سالروز تشکیل سازمان نهضت سوادآموزی، نهضت سوادآموزی را یک جنبش همگانی، بین مردم و کلیه دستگاه‌های اجرایی دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۵۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
نهضت سوادآموزی یک جنبش همگانی‌ است

مسعود بهرامی مدیر‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌‌های استان تهران، در مراسم بزرگداشت سالروز تشکیل سازمان نهضت سوادآموزی که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان سوادآموزی، معاون سیاسی استانداری تهران، فرماندار و امام جمعه شهرستان قرچک، به همراه تقدیر از برگزیدگان سوادآموز در مجتمع فرهنگی توریستی سامان برگزار شد، ضمن تشکر از تمام کسانی که در شهرستان های استان تهران، بر امر سوادآموزی اهتمام ویژه داشتند، بیان کرد: از اقدامات مهم انجام شده در اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان‌تهران، پرداختن به پیشرفت دانش‌آموزان در حوزه‌های مختلف است، اما در حوزه سوادآموزی، روند انجام کار‌ها به شیوه دیگر صورت می‌گیرد و اگر اینگونه نباشد به دل نمی‌شیند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در دوره‌‌های آموزشی که در شهرستان پیشوا برای مدیران برگزار شد، بر این مهم تاکید شد که در حوزه سوادآموزی، توجه و جلب افراد صرفا با گفتمان صورت می‌‌پذیرد و به مدیران مدارس توجه بر امر سوادآموزی را توصیه می‌کنم.

در ادامه، فرشته اکبریان معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، با اشاره به این که اگر یک نفر بتواند فردی را با سواد کند، در نطر الهی ثواب بسیار دارد، اظهار کرد : هر اتفاق که در شهرستان‌های استان تهران، رخ می‌دهد حاصل زحمات شبانه‌روزی نیروهای خدوم حوزه سوادآموزی است، که از موفقیت‌های ما هفده پله صعود ارزشمند در سطح استان است.

وی افزود: در حوزه نظارت‌ بین مناطق ۲۱‌گانه، پیرو راهکارهای مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان‌تهران هستیم تا از روند انجام امور مطلع باشند و گام‌های بعدی را ترسیم کند.

در ادامه این برنامه حجت الاسلام و المسلمین حجت‌الله اسماعیلی مطرح کرد: ایثارگران واقعی کسانی هستند که امروز در میان ما رتبه با سوادی مارا در شهرستان خود به ۹۷ درصد رساندند.

همچنین حسین فخاری فرماندار شهرستان قرچک ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان نهضت و سوادآموزی و تبریک به مجموعه آموزش و پرورش که با تلاش مضاعف توانستند در دومین سال مقام اول را در شهرستان‌های استان تهران کسب کنند، افزود: کار و تلاش در نهضت سوادآموزی یک کار پسندیده است و با کار با افتخار و پرفضیلت یک کار اجتماعی و فرهنگی است ، علاوه بر اینکه نهضت سوادآموزی کاری با ثواب است و دارای صدقات جاریه است و این امر مورد اهمیت است.

خبرنگار دانش‌آموز؛ محدثه زارعی‌نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار