در هفته نهضت سوادآموزی عنوان شد

کسب رتبه برتر توسط نهضت سوادآموزی پارسیان

هرمزگان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش پارسیان گفت پارسیان در حوزه سوادآموزی همواره به عنوان یکی از مناطق پیشرو محسوب می‌شد و هم اکنون نیز کلاس‌های منظم ویژه 500 سوادآموز برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۳۴۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر توسط نهضت سوادآموزی پارسیان

علی عبداللهی مدیر آموزش و پرورش پارسیان گفت: بر اساس دستورالعمل ها به صورت دائم در حال اجرای برنامه های ابلاغی هستیم که فعالیت آموزش دهندگان مجرب و جهادی در این حوزه و درصد پایین کم سوادان در شهرستان نشان از همین امر دارد و ما مصمم هستیم تا آخرین نفر را به جهت ریشه کن کردن بی‌سوادی تحت پوشش قرار دهیم.

فاطمه پاسلار، کارشناس مسئول نهضت سوادآموزی پارسیان ضمن تبریک این هفته به همه سوادآموزان گفت: در سال جاری ۵۰۰ سوادآموز در سراسر شهرستان تحت پوشش قرار گرفته که دو برابر حجم ابلاغی محسوب می شود و از این لحاظ موفق به کسب رتبه اول استان شدیم.

پاسلار با بیان اینکه سن سوادآموزان در محدوده ۱۰ سال تا ۶۰ سال قرار دارد، افزود: هم اکنون ۴۵ کلاس توسط ۳۷ نفر از آموزش دهندگان اداره می‌شود که ۲۷ نفر از آنها به صورت قراردادی با ما همکاری می‌کنند و در سه دوره سوادآموزی، تحکیم و انتقال مشغول به فعالیت هستند.

کارشناس مسئول نهضت سوادآموزی پارسیان خاطرنشان کرد: به سبب ایجاد انگیزه و علاقه در سوادآموزان علاوه بر تدریس برای آنها دوره های مهارت آموزی، حرفه آموزی، کلاس های رایگان ورزشی، مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی، حلقه های کتابخوانی غیردرسی، طرح کتابخوانی با خانواده و تقدیر از سوادآموز شاخص و برتر را نیز اجرا کرده ایم تا بتوانیم در حوزه های مختلف سوادآموزان را پوشش داده و رها نکنیم.

پاسلار در پایان گفت: با همکاری دهیار، مدیر مدرسه، معتمدین و دیگر نهادهای مربوطه به مدت دو سال است اقدام به تشکیل کارگروه سواد در روستا کرده ایم که در جذب سوادآموز بسیار موثر بوده است.

خبرنگار: سارا جمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار