مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان اعلام کرد:

عضویت رایگان سوادآموزان در کتابخانه‌های هرمزگان

هرمزگان (پانا) - مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان اعلام کرد سوادآموزان در کتابخانه‌های هرمزگان می‌توانند عضویت رایگان داشته باشند.

کد مطلب: ۱۴۳۵۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
عضویت رایگان سوادآموزان در کتابخانه‌های هرمزگان

در نشستی با عنوان حلقه کتابخوانی که با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان، معاون سوادآموزی هرمزگان و جمعی از سوادآموزان در محل کتابخانه عمومی علامه طباطبایی بندرعباس برگزار شد، در قالب تفاهم نامه ای مقرر شد سوادآموزان و آموزش دهندگان از عضویت رایگان در کتابخانه های استان برخوردار شوند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش هرمزگان با تاکید بر اهمیت سواد گفت: امام خمینی (ره) برای ریشه کنی بی سوادی و از بین بردن این معضل اجتماعی در جامعه، دستور تشکیل نهضت سوادآموزی را صادر کردند و خیل بسیاری از افراد بعد از انقلاب با این فرمان امام راحل از نعمت سواد بهره مند شدند.

احمد جعفری با اشاره به نقش کتاب و کتابخوانی در توسعه یافتگی جوامع بشری اضافه کرد: سوادآموزان می توانند شروع کننده نهضت کتابخوانی بین خانواده و فرزندان خود باشند و ایجاد طرح های کتابخوانی و پویش قصه خوانی در افزایش تثبیت یادگیری و ارتباط بین سواد آموز و کتاب را پررنگ‌تر کند.

وی خاطرنشان کرد: سوادآموزانی که در دوره ها شرکت می کنند تمایل بیشتری برای استفاده از کتابخانه ها دارند و اکثر افراد در کتابخانه ها را سواد آموزان تشکیل می دهند.

فرشاد محمدی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان، در راستای انعقاد تفاهم نامه مشترک با معاون سوادآموزی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: هم‌اکنون استان هرمزگان دارای 84 کتابخانه فعال است که آموزش دهندگان و سوادآموزان موفق به دریافت گواهی پایان دوره به همراه فرزند خود می توانند از ظرفیت کتابخانه ها به صورت رایگان استفاده کنند.

لازم به ذکر است در پایان به تمامی شرکت کنندگان جوایز ارزنده و کتاب "افسون انرژی تنها انرژی است که می ماند" اثر محمدمهدی دوستی به رسم یادبود اهدا شد.

دانش آموز خبرنگار: معصومه پای برجای

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار