مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان: 

مخالفان اسلام از واژه مرگ هراس دارند 

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان گفت مخالفان اسلام از واژه مرگ هراس دارند و این واژه تنها عامل کناره‌گیری آنان از جنگ‌های پی‌در پی است.

کد مطلب: ۱۴۱۷۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مخالفان اسلام از واژه مرگ هراس دارند 

جلسه مدیران دوره اول متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان به همت معاونت آموزش متوسطه و با حضور آیت اصلانی مدیر، فروغ شعبانی معاون آموزش متوسطه و جمعی از مسئولین اداری و مدیران مدارس متوسطه اول در مدرسه شاهد شهید آوینی برپا شد.

آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در خصوص اتفاقات اخیر در فلسطین عنوان کرد: اهمیت شناخت و آگاهی از این اتفاقات به حدی است که اگر ما بتوانیم در راه بصیرت افزایی قدم برداریم، دانش‌آموزان ما نیز همدل با مظلومان خواهند شد؛ در جهان اسلام واژه‌ای به نام نژادپرستی وجود ندارد اما در حالت عامیانه یکدیگر را عرب و عجم خطاب می‌کنیم، اما همگی ما انسان و فرزندان حضرت آدم هستیم و بنای انسانیت از ایشان روی هم گذاشته شده است.

اصلانی ضمن اشاره به همدردی با مظلومان و آسیب‌دیدگان خاطرنشان کرد: خارج از هر دین و اعتقادی ما بایستی در جایگاه انسان به اطراف خود نگاه کنیم، بطوریکه اگر شاهد آزار و اذیت شخصی باشیم حامی وی شویم، چرا که انسان اشرف مخلوقات است و حتی خداوند در حین خلقت آدمی خود را بابت دست‌سازه‌‌ خویش تحسین کرده‌ است. با‌ این حال عنوان کردن عبارت عرب و عجم در دنیا و چه بسا در عالم اسلام جایز نیست؛ معلمان وظیفه دارند دانش و بصیرت خود را به دانش‌آموزان بیاموزند، ما معلمان با نگاه کردن به گذشته شاهد زجرکش کردن مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم فاسد اسرائیل هستیم و بایستی این دیدگاه را به دانش‌آموزان نیز انتقال دهیم که این مردم با چه رژیمی روبه‌رو هستند.

وی با اشاره به هراس مخالفان اسلام از واژه مرگ اذعان کرد: تنها یک کشور از کشورهای اسلامی و خاورمیانه با قدرت و استقامت پابرجا مانده که این کشور ایران است، اما تنها مسیر برای پابرجایی ایران افزایش قدرت آن در هر زمینه‌ای است؛ مخالفان اسلام تنها از واژه‌ای به نام مرگ هراس دارند که این واژه عامل کناره‌گیری آنان از جنگ‌های پی‌ در پی است و از چیز دیگری هراس ندارند، بطوریکه اگر آگاه شوند که می‌توانند کوچکترین ضربه‌ای به ایران وارد کنند مطمئناً به ما فرصتی نخواهند داد؛ پس معرفی کردن چنین ظالمانی وظیفه ما در جایگاه معلم و شغل معلمی است.

دانش‌آموز خبرنگار: رقیه جوادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار