مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک بهارستان:

مجمع خیرین حامی ثابت در تهیه تجهیزات امور مدرسه‌ای هستند

بهارستان یک (پانا)‌ - مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک بهارستان در جلسه شورای آموزش و پرورش‌، مجمع خیرین را حامی ثابت در تهیه تجهیزات امور مدرسه‌ای دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۷۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مجمع خیرین حامی ثابت در تهیه تجهیزات امور مدرسه‌ای هستند

نشست شورای آموزش و پروش ناحیه یک بهارستان با حضور عبدالله نوحی فرماندار و روح‌الله شریفی معاون سیاسی فرمانداری شهرستان‌ بهارستان و سایر مسئولان ادارات در سالن شهید درهم پور برپا شد.

آیت اصلانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن اشاره به بررسی و انجام مصوبات اذعان کرد: رفع مشکلات مدارس هنرستان جزو مصوبات بوده و پس از پیگیری های شهرداری و دیگر مسئولین با لطف خداوند متعال با شناسایی مشکلات، این مدارس نیز به مرحله تصویب رسیده است.

وی در ادامه ضمن اشاره به فعالیت شهرداری، اذعان کرد: بعد از تمام بررسی‌های مدارس توسط شهرداری گلستان، زیبا‌سازی مدارس صورت گرفته است؛ تا بتوانیم به تمام مدارس سرزندگی را هدیه بدهیم و با همت بزرگواران سرویس‌های مدارس استثنایی را نیز برگزار خواهیم کرد.

مدیر آموزش و پرورش در پایان سخنان خود ضمن اشاره به مشکلات مدارس افزود: با توجه به گزارش ها و مشکلات مدارس، با همت مسئولین مرتبط و خیرین؛ اقدام به رفع مشکلات خواهیم کرد و شاهد تحولات عظیم در عرصه آموزش مدیران، دبیران و یادگیری دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف در مدارس باشیم.

مجتبی نقی زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی در جلسه شورای آموزش و پرورش در خصوص مراسم ۱۳ آبان اظهار کرد: گزارشات بررسی شده گواهی این است که شور و اشتیاق دانش‌آموزان برای شرکت در راهپیمایی نسبت به سال گذشته بیشتر شده است و به همین سبب، مراسم ویژه ای را به مناسبت ۱۳ آبان برگزار خواهیم کرد و پس از اتمام برنامه ریزی‌ها، فراخوان جهت شرکت دانش‌آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان صورت می‌گیرد.

لازم به ذکر است در پایان مراسم فروغ شعبانی معاون آموزش متوسطه؛ درخصوص شهریه فوق برنامه مدارس اذعان کرد: پس از تصویب شدن مصوبات اظهار شده و ارسال بخش نامه‌ها در خصوص شهریه‌های فوق برنامه پس از افزایش ۲۵ درصدی نسبت به سال گذشته به مدارس ارجاع می‌شود.

خبرنگار دانش‌آموز: هدیه ماماهانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار