رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش:

شفافیت یکی از کلیدی‌ترین شعارهای دولت مردمی است

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت شفافیت در امور، یکی از کلیدی‌ترین و اصلی‌ترین شعارهای دولت مردمی است.

کد مطلب: ۱۴۱۳۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
شفافیت یکی از کلیدی‌ترین شعارهای دولت مردمی است

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش؛ نشست گارگروه فناوری و هوشمندسازی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش با حضور احمد محمودزاده، معاون وزیر و رئیس این سازمان در سالن شهید حججی برگزار شد.

محمودزاده با اشاره به اینکه در حوزه فناوری و آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای تسهیل در کار ارباب رجوع باید اقدامات جدی صورت گیرد، اظهار کرد: از ظرفیت‌های ویژه تکنولوژی و فناوری باید در راستای خدمت‌رسانی گسترده به مردم بهره جُست و بسیاری از مسیرها را از طریق بستر الکترونیک هموار ساخت.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی و ثبت دقیق اطلاعات آماری در سامانه‌های سازمان گفت: باید با تجزیه و تحلیل کیفیتی آماری بتوانیم شاخص‌های مورد نظر خود را بررسی کرده و در راستای بهینه‌سازی نقاط ضعف حرکت کنیم.

محمودزاده ادامه داد: با تجزیه و تحلیل درست و دقیق نسبت به عملکرد استان‌ها هم در حوزه آموزشی و هم در حوزه پرورشی می‌توانیم نقاط ضعف و قوت استان‌ها در بخش‌های مختلف را تشخیص داده و متناسب با آن برنامه‌های لازم را عملیاتی کنیم.

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش در ادامه با تاکید بر اینکه شفافیت در امور، یکی از کلیدی‌ترین و اصلی‌ترین شعارهای دولت مردمی است، تصریح کرد: هر موضوعی که به سلامت و شفافیت سازمان کمک کند از آن استقبال می‌کنیم و در این مسیر توجه به حق مردم برای ما در اولویت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار