رئیس سازمان مدارس غیردولتی مطرح کرد:

ضرورت نظارت میدانی و رتبه‌بندی مدارس غیردولتی

تهران (پانا) - بیست‌و‌دومین نشست شورای راهبری توسعه مدیریت سازمان مدارس و مراکز غیر‌دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با حضور ‌احمد محمود‌زاده رئیس این سازمان در سالن شهید‌حججی سازمان مدارس غیردولتی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۳۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت نظارت میدانی و رتبه‌بندی مدارس غیردولتی

‌به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش‌، ‌احمد محمود‌زاده ضمن حمایت از پیروزی‌های محور مقاومت و رزمندگان فلسطینی و همچنین آرزوی نابودی رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی‌، گفت: آنچه مسلم است و در بیانات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظلله العالی) نیز بارها خاطر‌نشان شده، این است که رژیم اشغالگر قدس به پایان راه نزدیک شده و به‌زودی از صفحه روزگار محو خواهد شد‌.

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به فرا‌رسیدن سیزدهم آبان‌ روز دانش‌آموز در هفته‌های آینده بر ضرورت حضور گسترده فرهنگیان و دانش‌آموزان مدارس غیر دولتی و هیات امنایی و مشارکت در برنامه‌های روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تاکید کرد و افزود: باید با تبیین و ترسیم رویدادهای بزرگ این روز تاریخی برای دانش‌آموزان‌، نسل آینده را نسبت به مسائل مهم جامعه و تاریخ کشور آگاه کنیم.

محمودزاده ‌تصریح کرد: انفعال و بی‌تفاوتی در مواجهه با مسائل چیزی جز توقف و سکون را به همراه ندارد و اگر می‌خواهیم پویایی و حرکت در مسیر پیشرفت داشته باشیم باید نسبت به مسائل مختلف کنشگر باشیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر نظارت فرایندی در راستای سیاست‌‌های سازمان و نظام تعلیم و تربیت کشور‌، اظهار داشت: نظارت جامع و فرایندی بر عملکرد و برنامه‌های آموزشی و تربیتی مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی باید صورت گیرد و با تعریف یک سیستم نظارتی همه موارد را رصد و ارزیابی کرد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش با تاکید بر نظارت کامل و دسترسی‌های مختلف، خاطر‌نشان کرد: نظارت سامانه‌ای‌، نظارت میدانی و خودنظارتی باید به شکل یک فرایند منظم و قابل تجزیه و تحلیل درآید تا ضمن صدور کارنامه و رتبه‌بندی مدارس‌، شفافیت عملکرد و اطلاع‌رسانی به مردم صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار