نماینده تام الاختیار وزارت آموزش‌ و پرورش در سفر استانی هیات دولت به فارس تاکید کرد:

کمیته پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در اداره کل آموزش و پرورش فارس راه‌اندازی شود

شیراز(پانا) - نماینده تام الاختیار وزارت آموزش و پرورش در سفر استانی هیات دولت به فارس گفت بعد از اتمام سفر هیات دولت به استان فارس کمیته پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در اداره کل آموزش و پرورش فارس راه‌اندازی شود.

کد مطلب: ۱۴۱۲۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
کمیته پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در اداره کل آموزش و پرورش فارس راه‌اندازی شود

قاسم احمدی لاشکی در جلسه جمع بندی میز پاسخگویی ارتباطات مردمی آموزش و پرورش در فارس که در حاشیه سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان فارس در کانون تربیتی سمیه راه اندازی شده بود گفت: لازم است پس از سفر هیات دولت به استان فارس، سریعا کمیته پاسخگویی به درخواست‌های مردمی راه اندازی شود.

نماینده تام الاختیار وزارت اموزش و پرورش در سفر استانی هیات دولت به فارس گفت: تلاش شد تا اکثر درخواست‌ها در این میز ارتباطات مردمی پاسخ داده شود اما تعدادی از مراجعات نیازمند بررسی و پیگیری‌های فراتر از استان دارد که حتما باید پیگیری و پاسخ داده شود.

لاشکی افزود: مسئله نقل و انتقالات فرهنگیان را بخش عمده‌ای از درخواست‌های مراجعان به میزارتباطات مردمی تشکیل می‌داد.

وی ادامه داد: دیدارهایی با برخی خانواده‌های شهدا نیز در کنار برگزاری میز ارتباطات مردمی انجام شد که حتما باید درخواست‌های این خانواده‌ها نیز مدنظر قرار گیرد.

مدیرکل اموزش و پرورش فارس در ادامه به بخشی از دستاوردهای سفر وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: به دستور وزیر اموزش و پرورش، استان فارس چند مسئله مهم از جمله کریدور علمی دانش‌آموزان، جشنواره ادبی دانش‌آموزان، میزبانی مسابقات فوتبال دانش‌آموزی آسیا دارد.

محمد خلیل عسکری ادامه داد: در سفر اخیر هیات دولت بخش زیاذی از امورات اجرایی سفر را نیروهای آموزش و پرورش برعهده گرفتند.

در این جلسه معاونین آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس و معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش فارس، رئیس اداره حراست، رئیس ارزیابی عملکرد و روابط عمومی اداره کل اموزش و پرورش فارس و مدیر آموزش و‌پرورش ناحیه ۴شیراز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار