معاون حقوقی و امور مجلس و نماینده تام‌الاختیار وزیر آموزش و پرورش:

جذب معلم با روشی غیر از دانشگاه فرهنگیان دارای اِشکال است

تهران (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش جذب معلم از روش‌های دیگر غیر از دانشگاه فرهنگیان را دارای اِشکال دانست و گفت مدل جذب ماده ۲۸ مربوط به موارد استثنایی بوده است و نباید تسری پیدا می‌کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۰۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
جذب معلم با روشی غیر از دانشگاه فرهنگیان دارای اِشکال است

قاسم احمدی‌لاشکی در نشست شورای معاونین و مدیران آموزش و پرورش استان البرز به مناسبت دومین سفر رئیس جمهوری به این استان گفت: البرز، استان جوانی است و بسیاری از ساختارهای اداری از جمله ادارات آموزش و پرورش در این استان باید ارتقا پیدا کند.

وی ضمن قدردانی از آموزش و پرورش استان البرز در برپایی منظم میز ارتباطات مردمی رئیس جمهوری در این اداره کل خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان البرز به خوبی و با نظم بسیار خوبی، میز ارتباطات مردمی را در آستانه سفر رئیس جمهوری به این استان برپا کرده و مراجعین به خوبی موفق به ثبت درخواست‌ها و پیگیری مطالب‌شان شدند.

نماینده تام‌الاختیار وزیر آموزش و پرورش با اشاره به رویکرد مثبت استاندار البرز به مساله آموزش و پرورش اظهار کرد: بنابر نظر مدیران آموزش و پرورش استان، استاندار البرز جایگاه بسیار بالایی برای آموزش و پرورش قائل است و از این جهت از ایشان تقدیر و تشکر می‌کنم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به جمعیت بالا و رشد جمعیت در استان البرز گفت:‌ شهرستان‌هایی در استان البرز ایجاد شده که اداره آموزش و پرورش ندارند و این در حالی است که جمعیت آن‌ها بعضا با برخی استان‌ها برابری می‌کند و ضرورت دارد که ادارات آموزش و پرورش در شهرستان‌های جدید نیز ایجاد شود.

احمدی‌لاشکی با اشاره به سفر قریب‌الوقوع ریاست محترم جمهوری به استان البرز گفت: باید مجموعه آموزش و پرورش استان البرز با همکاری استاندار محترم و نمایندگان محترم استان، مسائل اصلی آموزش و پرورش استان را در حضور رئیس جمهوری مطرح کنند و در مصوبات سفر اشاره شود و آموزش و پرورش استان نیز در حد امکان از برکات این سفر استفاده کند.

وی با اشاره به تلاش بی‌وقفه وزارت آموزش و پرورش و رایزنی جدی با مجلس شورای اسلامی برای به سرانجام رسیدن رتبه‌بندی فرهنگیان خاطرنشان کرد: پروژه رتبه‌بندی، حاصل تلاش بی‌وقفه دولت، وزارت آموزش و پرورش و مجلس بود که باید تلاش کرد این اتفاق بیش از این برای معلمان حاوی برکات و رشد علمی و کارآمدی باشد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش، جذب معلم از روش‌های دیگر غیر از دانشگاه فرهنگیان را دارای اِشکال دانست و گفت: مدل جذب ماده ۲۸ مربوط به موارد استثنایی بوده است و نباید تسری پیدا می‌کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار